piątek, 25 marca 2016

Czy możemy się zmienić?


Czy człowiek może się zmienić?
Nie i tak.
Np. taki uczeń, który dokucza innym i nie jest lubiany. Jego prawdziwe 'ja' jest złe i złośliwe, ale ile można wytrzymać brak przyjaciół? Uczeń z dnia na dzień staje się miły i koleżeński. Zaprzyjaźnia się z jakąś osobą i jest z siebie zadowolony... Ale zaraz! On się nie zmienił, tylko przystosował do otoczenia i innych ludzi. Jego prawdziwa natura jest zupełnie inna.

Bluza - House | Spodnie - ? | Buty - Vty

Minęły dwa lata. Nasz uczeń ma już grupkę znajomych, dobrze się uczy i nie ciągnie go do bójek. W tym przypadku (według mnie) o zmianie możemy powiedzieć. Jego zachowanie jest już zupełnie naturalne i wcale nie ma ochoty na dokuczanie innym. Zmienił się.

O co mi chodzi? Nie możemy się zmienić od razu. Jest to proces długotrwały i wymaga od nas trochę wysiłku. Na początku przystosowujemy się do czegoś, żeby potem rzeczywiście móc zmienić swoje zachowanie itp.




Oczywiście jest to tylko moje zdanie i nasze poglądy mogą się różnić. Nie namawiam Was też do jakiś niepotrzebnych zmian w Waszym życiu, ale miałam tu bardziej na myśli osoby źle wychowane lub mające konflikt z prawem :)

Napiszcie w komentarzach jakie jest Wasze zdanie na ten temat <3

44 komentarze:

  1. Miło się to czyta ;)
    Zapraszam http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam od zawsze uważałam, że zmiany są możliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem można się zmienić, ale jak mówiłaś to proces długotrwały! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem jak najbardziej zmiany są mozliwe, sama jestem tego przykładem, gdyby ktoś miał porównac mnie z 1 gimnazjum, do mnie chociażby z 1 klasy liceum to ujrzałby dwie zupełnie inne osoby :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę , że można się zmienić ale najlepiej zostać sobą
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To zależy pod jakim względem zmienić się. Jeśli na lepsze- to jestem za. A jeśli na gorsz - to przeciwko.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie trzeba zmieniać sie w 100%, jeśli czujemy że chcemy to warto się zmienić, człowiek dojrzewa i również się zmienia, otoczenie zmienia, rodzina zmienia.. Człowiek cały czas dąży do zmiany w poszukiwaniu siebie, szczęścia:) Zmiany są dobre, o ile nie są wymuszone ;)
    Mój blog:

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki uczeń faktycznie może się zmienić.
    ale nie każdy to potrafi, są ludzie, którzy się po prostu nie zmieniają, zawsze pozostaną ludźmi, których nie akceptuje przez to, jak się zachowują ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmienić można się zawsze, ale to zależy od człowieka.

    Wesołych Świąt !
    darkraspberrystyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. człowiek jesli chce to moze wszystko zmienić....jesli tylko na prawde mu na tym zależy.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się. Można się zmienić, ale wymaga to bardzo dużo pracy...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą. Nie możemy zmienić się z dnia na na dzień, wymaga to od nas jakiegoś poświęcenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post. Lubie takie z przemyśleniami :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytat z początkowego zdjęcia bardzo trafny. Wiele chciałabym cofnąć, ale taka jest kara ;] Trzeba z czymś żyć.
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  16. zmiany trzeba ze tak powiem przetrwac i wytrzymac w nich. a przede wszystkim glówną rolę odgrywa tutaj chęć!

    http://alexwberry.blogspot.com/ - Wiosna -propozycje ,ktore przywrócą Ci chęć do życia

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że sama po sobie widzę, jak się zmieniłam ^^ Wpływ na to miało - faktycznie - otoczenie ^^
    Suuuper blog, wpadam tutaj już nie po raz pierwszy ^^

    Zapraszam do siebie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, ludzie nie zmieniają się od razu, tylko stopniowo. Sama po pójściu do liceum bardzo się zmieniłam i widzę ogromną różnicę, oczywiście na lepsze, tzn mam taką nadzieję. Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie można się całkowicie zmienić... Zapraszam do mnie: pamietajoinnych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdanie zmienić można się bardzo pod wpływem np. złego towarzystwa, ale i tak w głębi pozostajemy tą samą osobą.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie, jeden błąd w życiu a obraca się ono o sto osiemdziesiąt stopni
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Miło ogląda się zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że można się zmienić pod wpływem doświadczeń. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam, że pewne sytuacje pomagają w zmianie :)
    Pięknie napisane ;3
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykle ciekawy wpis :) Najważniejsze to zmienić się w taki sposób, aby czuć się dobrze samemu ze sobą.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z tobą. Ale najważniejsze jest to, żeby zmieniać się na lepsze i zawsze pozostawać sobą.

    Zapraszam do mnie: helomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Popieram to co napisałaś... tylko musimy pamiętać aby zmieniać się na lepsze, pozostawiając w tym wszystkim siebie :)
    zapraszam do mnie nowy wywiad:)
    http://deadly-curious.blogspot.com/2016/03/magda-bereda.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądu naszego nie możemy zmienić, ale siebie, swój charakter, zachowanie owszem. Trzeba dążyć zawsze do jego poprawy, bo nikt z nas nie jest idealny, ale dla samego siebie powinien być według mnie :).

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaje mi się że każdy jesli tylko chce to może się zmienić chociaż na lepsze jest trudniej :/ Ale zawsze warto próbować
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje zdanie jest takie same jak twoje.
    To tak jakby ktoś stwierdził, że chce być szczuplejszy i trzymałby dietę i ćwiczył przez tydzień. Wiadomo, że nie zauważy efektów, ale dopiero po dłuższym czasie i większej pracy osiągnie swój cel.
    Dlatego tak- zmiana to długotrwała praca ;)
    Pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog :3
    Na pewno wpadnę jeszcze :3
    I zaprasza, do mnie :3
    http://wmoimobiektywiexxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamiany są zawsze możliwe ;)
    Buziaki x
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No w sumie racja ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko zależy od tego, jakie zasady zostaną nam wpojone przez rodziców czy opiekunów. Przeważnie człowieka można zmienić, ale są i tacy ludzie, którzy pomimo dużego oddziaływania na to, aby postępowali według reguł, to i tak się nie zmieniają, to są jednak wyjątki.

    Bardzo podoba mi się Twoja bluza, pasuje Ci :)
    pistacjoweniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluza jest naprawdę świetna! Pewnie bardzo wygodna :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.