sobota, 9 kwietnia 2016

Two years later...

Heii, kochani!

Dokładnie dwa lata temu, w kwietniu 2014 roku założyłam bloga, na którym właśnie jesteście. Nie miałam wtedy najmniejszego pojęcia o blogowaniu i pod postami pojawiały się najwyżej 2 komentarze (od koleżanek). Trwało to do połowy grudnia 2014r. Potem zaczęłam komentować inne blogi (długo mi zajęło dojście do tego, nie? :D). Pozwólcie, że ominę ten pierwszy rok, gdyż naprawdę nie był on ciekawy i obecnie wszystkie notki z tamtego czasu są usunięte.




Etap I
Styczeń/luty/marzec

W tym czasie mój blog zaczął zdobywać swoich pierwszych czytelników. Pamiętam jak bardzo cieszyłam się z 50 obserwatorów. Był to okres, w którym zrozumiałam na czym polega blogowanie i jak bardzo można się z tego cieszyć. Muszę jednak przyznać, że notki z tamtego czasu nie są zachwycające, ale tak było chyba u każdego blogera. Pod koniec marca wybiło mi 10.000 wyświetleń. Co kilka dni wstawiałam nowe posty, blog powoli się rozwijał, ale już za 2 miesiące wszystko miało przyspieszyć...


Etap II
Kwiecień/maj/czerwiec

Przez te 3 miesiące chyba najbardziej skupiłam się na fotografii i zdjęciach na bloga. W czerwcu kupiłam nowy aparat, aby móc robić lepsze fotki.
Jak wspomniałam wcześniej w tym czasie rozwój bloga przyspieszył. Właśnie w czerwcu dostałam propozycję współpracy z firmą Dresslink. Byłam pozytywnie zaskoczona i oczywiście szczęśliwa, że dostałam taką szansę i zgodziłam się (współpraca nie trwała długo, gdyż  firma chciała za dużo reklam, co mnie zdenerwowało). W ciągu tych trzech miesięcy wybiło mi 250 obserwatorów ♥


Etap III
Lipiec/sierpień/wrzesień

W tych miesiącach też dużo się działo. Pamiętam, że tego dnia dostałam nominację do akcji "Cały tydzień z blogerami" i propozycję współpracy z firmą Soufeel. Jakiś czas później podjęłam się współpracy z wydawnictwem Kaktus, która trwa aż do teraz.
Z racji tego, że było lato, na blogu pojawiało się więcej stylizacji i zdjęć. W tym czasie statystyki podskoczyły i w ciągu doby przybywało mi po 200 wyświetleń! Stanowiło to dla mnie olbrzymią motywację. Wkrótce postanowiłam założyć blogowy fanpage (klik).


Etap IV
Październik/listopad/grudzień

Wszystko przystopowało. Nie mam na myśli zaniedbywania bloga czy bardzo niskich statystyk - po prostu blog trochę przystopował i ten czas nie był tak intensywny jak wcześniej. W październiku wprowadziłam nową serię - DBzP (design bloga z Paulan). Jest to ciąg postów z poradami dla początkujących blogerów (oczywiście związanymi z designem bloga). Nie licząc tego drobnego wydarzenia, nie działo się nic "godnego" uwagi.


Etap V
Styczeń/luty/marzec

Statystyki znowu urosły - do przeszło 300 wyświetleń dziennie. Ogólnie jest to miesiąc rekordów. Nie licząc liczby wyświetleń, w tym czasie powstał też post, który liczbą wejść kilkukrotnie przewyższył wcześniejszą rekordową notkę. Etap ten trwa jeszcze cały czas i może w przyszłym roku będę tu mogła coś dopisać :)



Teraz jeszcze małe, liczbowe podsumowanie (nie uznajcie mnie za osobę, której zależy tylko na cyferkach, ale pochwalenie się raz na 2 lata to chyba nic złego :D). Niestety nie mam danych z 2014r., gdyż wszystko zostało usunięte, także poniższe statystyki będą pochodzić od początku 2015.

Liczba komentarzy: 3.080
Liczba obserwatorów ♥: 375
Liczba wyświetleń: 30.300
Liczba postów: 92
Najpopularniejszy post: Szczęście...Tylko jak je osiągnąć? (800 wejść)

Oprócz tego moja stronka pojawiła się na kilku paskach bocznych w ulubionych blogach.
Jeżeli chcecie przeczytać o innych 'sukcesach' bloga, zapraszam tu.

Dziękuję Wam za każde wejście, komentarz czy obserwację. Blogerki pewnie wiedzą jak dużo to dla mnie znaczy. Mam nadzieję, że teraz będzie jeszcze lepiej i będzie Was tu coraz więcej :)

Mam nadzieję, że dotarliście do końca i post Wam się spodobał ♥♥♥


43 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę wytrwałości w pisaniu :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje osiągnięć, powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: congratulations about 2 years with your blog. Great pics. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wszystkich osiągnięć i życzę dalszych sukcesów.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!! Post świetny, dobrze poznać troszkę historii jak zaczynały inne blogerki ;)
    Obserwuję/ xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerzę Gratuluję :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow gratuluje :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez te 2 lata na prawdę dużo osiagnelas. Życzę Ci samych sukcesów! Ja zakładając bloga również nie znałam się na tym i usumelam notki z pierwszego pół roku bo potem zrozumiałam pojęcie blogowanie i zaczęłam reklowac bloga.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Zazwyczaj statystyki wzrastają w wakacje, ferie i dni wolne.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że przedstawiłaś to w formie takich etapów. Świetnie to wygląda. :) Gratuluję Ci oczywiście tych dwóch lat, bo to jednak kawał czasu. O kurczę! 800 wejść to potężna liczba, brawo! :) I więcej takich sukcesów. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Życzę dalszych blogowych sukcesów :D

    zuzia-aizuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję drugiego roku blogowania i życzę jeszcze wielu takich rocznic, a także wielu sukcesów!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kochana!
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita historia moja droga! Oby ten staż trwał jeszcze długo :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow... To już dwa lata? Gratuluję i życzę jeszcze większych suckesów w prowadzeniu bloga!
    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje sukcesów <3
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Obyś kolejne 2 lata i jeszcze dłużej była z nami w blogosferze!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie. Gratuluje 2 latek w blogosferze i życzę kolejnych :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję :)
    Ja dopiero zaczynam, dlatego to 300 wejść dziennie to dla mnie marzenie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie tak wrócić do przeszłości ;D Super wspomnienia!

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze jest tak, że czytając swoje dzieła po dłuższym czasie stwierdza się, jeny co ja tan nawypisywałam, teraz zrobiłabym to inaczej. Gratuluję wielu fanów, to zawsze motywuj :) Życzę wielu ciekawych postów!
    Pistacjowe Niebo

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 2 lat !! :*
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje :) Naprawdę świetny blog :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję z całego serca :) to zawsze miłe widzieć jak wizyty na blogu rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję kochana i statystyk i czasu który spędziłaś na blogu. Mój blog też ma dwa lata, w dumie to dwa i pół :) życzę ci jak najwięcej lat i jak najwięcej sukcesów!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję :) Oby tak dalej.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. a więc dalszych sukcesów i zadowolenia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje życzę dalszych sukcesów w blogowaniu
    Jeśli zaobserwujesz mojego bloga ja odwdzięczę się tym samym
    Buziaki x
    http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pokazne liczby! Gratuluję! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo spodobał mi się ten wpis. Pomysłowe jest to, że napisałaś o tych wszystkich etapach. Super ! ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratki :)
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje :) i samych sukcesów blogowych:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję ! oby więcej takich sukcesów ! :))
    Poklikałabyś w linki w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę dalszych sukcesów! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje i wszystkiego dobrego dla bloga :)
    Życzę kolejnych dwóch lat,a nawet i więcej :)
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin bloga. Gratulacje za wytrwałość w tym co robisz i życzę Tobie kolejnych wspaniałych lat na nim.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję, życzę Ci wszystkiego najlepszego no i oczywiście wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nice throw back!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! Gratuluję! Daleko zaszłas jeśli chodzi o prowadzenie bloga ;) Ja nie dawno zaczęłam bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.