wtorek, 10 maja 2016

Negatywny związek mody z pasją


Fotografia stała się ostatnio bardzo modna. W swoich zainteresowaniach wymienia ją większość blogerek i ogólnie nastolatków. Oczywiście nie widzę w tym nic złego, gdyż sama uwielbiam robić zdjęcia, ale nie zmienia to faktu, że w tej nowej modzie na fotografię jest mały haczyk.
Pewnie znacie przynajmniej jedną osobę, która ‘polubiła’ coś tylko dlatego, żeby przypodobać się innym lub zostać członkiem najpopularniejszej paczki w szkole.





Otóż fotografia (jak i kilka innych zajęć) stała się ostatnio wyznacznikiem popularności i stania się lubianym (w przypadku osób odrzuconych przez, np. szkolne społeczeństwo). Ktoś kupuje drogi aparat, a tak naprawdę wcale nie zna się na fotografii (być może nawet jej nie lubi). Według mnie jest to całkowicie pozbawione sensu. Jeżdżę na rolkach, bo inni też to robią. Chodzę w Adidasach, bo są modne i inni też je mają. Pójdę do szkoły muzycznej, gdyż inni też chcą tam iść. Jeżeli rzeczywiście lubimy coś robić, a dane buty naprawdę nam się podobają, to nie widzę problemu... Ale robienie czegoś na siłę? To nie dla mnie.

Nie zgadzam się też ze zdaniem pewnej dziewczyny, która uważa, że lubienie popularnych wokalistów, posiadanie znanych pasji i noszenie tej samej marki butów co inni ludzie przeszkadza nam w byciu sobą. Nie. Jeszcze raz powtórzę, że jeżeli naprawdę coś lubimy, to w niczym nam to nie przeszkadza, a właśnie dzięki temu jesteśmy sobą.


Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

51 komentarzy:

  1. prześlicznie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, nie rozumie robienia czegoś, bo inni to robią np. jazda na rolkach wszyscy jeżdżą więc ja też spróbowałam, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie :')

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jak zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto próbować nowych rzeczy, ale nie powinniśmy się do nich zmuszać ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się! Ja nie lubię robić tego co inni. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że trzeba robić to co się kocha :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsza to być sobą, robić to co się lubi, naprawdę 'przeżywać' swoją pasję:) I nie ważne czy dzielimy to z jedną osobą na świecie czy miliardem innych :)
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zauważyłam, że wiele osób wpisuje sobie, że pasjonuje się fotografią a nic innego na blogu nie ma niż zdjęć na których to ta osoba pozuje. Hipokryzja. Ja lubię. Czasem się bawię. Jakieś makro, sesje komuś, konkursy... ale wciąż uważam, że to zbyt mało aby nazwać się pasjonatką. Aparat wciąż kryje w sobie dla mnie wiele tajemnic :)
    A pro po nie wiem czemu ale Cię nie obserwowałam :/ Przepraszam... już nadrobiłam :*
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisany post. Robienie czegoś na siłę nigdy nie przyniesie nam szczęścia, a nie warto czasem podążać za tym co lubią inni. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. należy zawsze robić to co się kocha i co sprawia nam przyjemność. Super wyglądasz. :) ciekawy post, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym, że większość osób robi coś bo inni to robią. Ja bardzo lubię robić zdjęcia i odkąd pamiętam było to moim hobby. Zdaję sobie sprawę, że nie wychodzi mi to najlepiej ale za to nigdy sie nie poddaje i staram się uczyć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię fotografię, ale to dlatego, że interesuję się tym od kilku dobrych lat :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyszłaś na zdjęciach ;)

    zapraszam też do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam identyczne zdanie na ten temat :) Jestem chyba tylko jedną osobą w moim otoczeniu która nie ma " słynnych " superstarów xD. Przez całe życie powtarzam sobie że lepiej wyróżniać się z tłumu niż być takim samym jak wszyscy. Lubię inność i rzeczy które hmm są dziwne? Inni ludzie nie zawsze dostrzegają to, co najważniejsze w byciu innym...
    Świetny post, zdjęcia ekstra <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobne zdanie do Twojego:)

    Mogłabyś kliknąć w linki pod moim ostatnim postem? Zapraszam również na konkurs:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz to jednak zalezy od punktu widzenia i jednak stylu, zdjęcia bardzo mi się podobają!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tutaj mam takie samo zdanie co Ty. Mogę wziąć pod przykład mnie. Gdy zaczynałam przygodę z blogowaniem (co łączyło się z robieniem zdjęć) nie byłam do końca pewna czy jest to, co polubię. Dlatego cały rok tak jakby próbowałam wszystkiego. Gdy byłam już pewna, że nie zrezygnuję z robienia zdjęć, a tym bardziej bloga tata upił mi wymarzony aparat :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłam jedną literkę haha! *kupił

      Usuń
  17. Bardzo dobrze wyszły zdjęcia :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszły zdjęcia!


    kochana zapraszam i pozdrawiam MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. Większość osób robi coś dla fejmu. Mi szczerze nigdy na ty nie zależało. Robię coś bo lubię, nigdy inaczej.
    Pozdrawiam :)
    http://veronikakarolina.blogspot.com/
    PS. śliczne zdjątka

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety coraz częściej ludzie chcą się przypodobać innym robiąc to co oni, mając te same rzeczy. A nie o to przecież chodzi. Mi nie zależy na tym, żeby być taką jak inni i robię to co kocham,a nie to co jest aktualnie modne. :)
    zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że nie warto kopiować innych i robić czegoś na siłe. Chociaż ja nigdy nie pomyślałam, że można 'kopiować' pasje! Dla mnie to jest ogólnie bez sensu.

    'Urodziłeś się wyjątkowy. Nie umieraj jako czyjaś kopia'

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. każdy powinien robić to co on lubi i nie patrzeć czy inni to lubią czy nie i czym im sie to podoba czy nie ! :)

    obserwuje

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ewnie znacie przynajmniej jedną osobę, która ‘polubiła’ coś tylko dlatego, żeby przypodobać się innym ... :P na pewno w gimnazjum i szkolach ponad gimnazjalnych jeszcze takie zjawisko wystepuje, ale pozniej jak czlowiek sobie to przewartosciowuje, to robi swoje i nie patrzy na to czyby sie przypodobac, tylko robi to co daje mu szczescie i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy powinien robić co kocha. Nie da się życia oszukać! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uważam ,że każdy powinien robić to co lubi. Nie powinien sobie narzucać czegoś czego nie lubi

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Robienie coś dla fejmu moim zdaniem jest bezsensu :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Robienie czegoś, aby sie przypodobać innym jest żałosne.. MA się być sobą :) http://czekolada23.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak naprawdę nie zauważyłam tego, żeby fotografia stała się popularna. Codziennie od bardzo długiego czasu ludzie robią zdjęcia, a dziewczyny, które zakładają blogi, zakładają je m.in. dlatego, żeby publikować zdjęcia, ponieważ to jest ich pasja lub żeby pisać, bo to jest ich pasja i moim zdaniem nic w tym dziwnego nie ma :P

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie powinniśmy czegoś robić i kupować wbrew sobie... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uważam, że każdy powinien ubierać się jak chce, robić co chce i co lubi. To że inne osoby też to robią, nie znaczy, że mamy rezygnować. Próbujmy nowych rzeczy, a zobaczymy czy to dla nas, czy też nie :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. uwazam, ze nie warto przejmowac sie zbytnio opinia innych, co nie oznacza, ze nie powinnismy przyjmowac krytki ;) wiele razy ktos nas chce po prostu zdemotywowac do dalszego dziala, czy tez nie chcecic ;) grunt to sie nie poddawac :))) z czasem zobaczymy upragnione owoce swojej pracy

    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://justemsi.blogspot.com/ i do obserowania mnie na instagramie ;3 za wszysciutko sie odwdzieczam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na opinię ludzi ma po prostu wylane. Nie nosze superstarów bo te buty mi się nie podobają, nie słucham Gangu Albanii i najnowszych hitów eski, kocham One Direction i hity lat 80 ( Bon Jovi to mój mąż, ok! ) Myślę, że nie powinniśmy po prostu robić tego, co robią inni, bo nigdy nie będziemy szczęśliwi

    https://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem najważniejsze to zawsze być sobą i nie patrzeć na innych. Nieważne, co lubią i co podoba się naszym znajomym, ważne co nam się podoba, a jeżeli ktoś musi zmieniać się dla innych, to lepiej niech zmieni znajomych.
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nigdy nie robiłam tego co wszyscy aby się przypodobać...

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma co żyć na siłę, bo wtedy nie będziemy prawdziwe szczęśliwi ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  38. Myślę tak samo ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. zgadzam się z Tobą :)
    nie ma co iść za tłumem, tak szczerze ostatnio często zastanawiam się czemu fotografia jest teraz aż tak modna..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Otóż to, popieram Twoje zdanie! :)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. obs/obs? daj znać na moim blogu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdecydowanie zgadzam się z twoim zdaniem.
    Uważam, że nie zawszę powinniśmy przejmować się krytyką innych oraz nie robić nic na siłę. Nasze życie ma sprawiać nam przyjemność, musimy robić to co sprawia nam przyjemność i sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, a nie to co jest modne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkowicie się z tym zgadzam. Poza tym drogi aparat nie czyni od razu z nikogo fotografa. A najlepsze jest wtedy, jak ktoś zrobi 3 zdjęcia na krzyż i od razu zakłada fan page z dopiskiem "photography" do swojego nazwiska :D

    OdpowiedzUsuń
  44. No niestety jest coraz więcej takich osób, aby tylko się przypodobać. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.