sobota, 11 czerwca 2016

I l♥ve mornings with no alarm

Koszulka - Szachownica
Spodenki - House
Buty - Victory

Heji!

Jak tam nastroje w końcówce roku szkolnego? U mnie oceny są już wystawione i teraz mogę sobie trochę odpocząć (takie nieoficjalne wakacje, hah). Ze swojej średniej jestem bardzo zadowolona (4,81) i po szczerości nie spodziewałam się, że załapię się na pasek.

Dzisiaj przygotowałam dla Was prostą, ale ładną (moim zdaniem) stylizację na lato. Nadaje się do szkoły, wyjście ze znajomymi, wypad na miasto czy spacer z psem (lub bez niego ;)). Ładna, wygodna i wielofunkcyjna.




Przygotowałam też krótką ankietę (anonimową oczywiście), w której możecie przesłać mi swoją opinię o blogu. Dzięki temu będę mogła wprowadzić zmiany, które go udoskonalą :) Zapraszam do jej wypełnienia.

Ankieta zamknięta! Dziękuję wszystkim za wypełnienie!


60 komentarzy:

  1. Gratuluję tak wysokiej średniej! Stylizacja jest naprawdę fajna :) Wypełniłam ankietę ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bardzo podoba mi się bluzka, uwielbiam takie.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą bluzkę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze oceny niewystawione, więc walczę... a stylizacja bardzo ładna, prosta - takie są najlepsze! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz! Ja będę w poniedziałek ostatni raz ocene poprawiać i będę miała pasek :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ankieta ;)

    odwdzięczam się za obserwacje ;) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzka!
    Ankieta wypełniona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od kwietnia czuję wakacje, haha! Gratuluję tak dobrej średniej ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka ,gdzie ją kupiłaś ?
    Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bluzkę kupiłam w Szachownicy (pisze pod zdjęciami :D).

      Usuń
  10. Ja niestety w tym roku nie załapałam się na pasek ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja o pasek walcze bo mam 4,71
    Tb gratuluje,bo wiem,że w drugiej gim już łatwo nie jest.
    Śliczna bluzka
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja o pasek walcze bo mam 4,71
    Tb gratuluje,bo wiem,że w drugiej gim już łatwo nie jest.
    Śliczna bluzka
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również mogę pozwolić sobie na luzy. Stylizacja fajna, lekka idealna na co dzień. :)
    1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam pasek :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję średniej :) Też będę miała świadectwo z paskiem. Ładne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wysokiej średniej!
    Super bluzka :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój nastrój pod koniec jest okay, choć chciałbym już być po wystawieniu ocen :( A muszę czekać do piątku ;(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja na szczęście szkołę mam dawno za sobą;d
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypełniłam ankietę ;) Ja też już mam wystawione oceny a w szkole nie mam żadnych lekcji haha! Tylko godziny wolne! Życzę Ci udanych wakacji!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna prosta stylizacja :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje średniej ,super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi niestety do czerwonego paska zabrakła jedna ocena

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzka, gratuluję aż tak wysokiej średniej ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję średni. Ładna stylizacja. :) Nastrój jest ok, ale za 2 tygodnie będzie lepiej. ;)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję średni. Ładna stylizacja. :) Nastrój jest ok, ale za 2 tygodnie będzie lepiej. ;)
    okiemyesteny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie umiem się już doczekać wakacji! Jeszcze tylko trochę :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na cale szczescie szkole mam juz za soba :)
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już średnią się nie martwię, bo od roku nie chodzę do szkoły
    już skończyłam ten rozdział ;) ale średnią masz bardzo ładną!
    i super stylizacja, lubię właśnie takie kolory i taki dobór ubrań :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super koszulka ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super koszulka ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna bluzka :)
    Ja również jestem dość zadowolona ze swojej średniej (4.67) wywalczyłam ten wymarzony pasek!
    Teraz już ze spokojem czekam na wakacje!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :)
      Mogę spytać od jakiej średniej jest u Ciebie w szkole pasek?

      Usuń
  35. Podoba mi się ta bluzka :) Gratuluje paska! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/ , jeśli ci się spodoba zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam taką samą średnią i Ci jej gratuluję! Ja muszę przeżyć jutrzejszy dzień i będę mogła się zacząć nadchodzącymi wakacjami. :) Aaaaa, szkoda, że nie ma już tej ankiety. :( Mnie stylizacja również się podoba. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję średniej:)
    Fajny prosty zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna koszulka i zdjęcie !

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Brawo ze średniej! :) Fajna sprawa z tą ankietą :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w (byłej już !!! ) szkole, taki strój by niestety nie przeszedł :/. Pani dyrektor kategorycznie zabraniała chodzić w krótkich spodenkach, ale niektórzy pokusili się o spódniczki ledwo przykrywające tyłek... także dało się przeżyć :D
    Niemniej stylizacja bardzo ładna :) Pozdrawiam : streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosta, ale ładna stylizacja! U mnie niestety zakaz krótkich spodenek, głupia szkoła...Gratuluję paska!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  42. Niezła średnia:D

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    Dziękuje za odwiedziny i klikanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję średniej ;)
    Świetna koszulka!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja i ogromne gratulacje! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna dziewczyna i fajne zdjęcia :)

    Zachęcam do obejrzenia mojej nowej sesji! http://paulinachylinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super stylizacja i gratuluje średniej ! :D
    https://betheone-wam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega Stylizacja :D

    wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega Stylizacja :D

    wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.