sobota, 20 sierpnia 2016

Back to school #4 - szkolne inspiracje

Hej❤
Sierpień już za pasem i czas najwyższy na kupienie książek, zeszytów i innych przyborów szkolnych. Szykowanie się do szkoły nie dla wszystkich jest przyjemne, dlatego przygotowałam dla Was kilka szkolnych inspiracji, które mają za zadanie sprawić, żeby tworzenie szkolnej listy zakupów było ciekawsze i przyjemniejsze. Trochę przyborów szkolnych, trochę szkolnych stylizacji - każdy znajdzie coś dla siebie :) *Pierwsze 5 zdjęć jest mojego autorstwa.* Dodam też, że przez swój blisko 3-letni staż na blogspocie nie widziałam w postach 'BTS' szkolnych inspiracji, także ta notka powinna urozmaicić wpisy z tej serii :)


Posty z zeszłego roku ~ #1 | #2 | #3











Źródło zdjęć - grafika Google

Jak idą Wasze przygotowania do szkoły? 
Jesteście przed zakupami czy już po?

53 komentarze:

  1. Ja właśnie wróciłam znad morza i w poniedziałek wybieram się na zakupy :) Najlepsze jest wybieranie zeszytów, przed tą całą udręką...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post , na szczęscie ja już kupowanie przyborów mam za sobą , pozdrawiam :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, a najlepsze te 5 Twoich. Ja mam większość rzeczy.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne inspiracje , bardzo mnie zainspirowały :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, sama wiele z tych zdjęć mam w telefonie, haha ♥ Ja jeszcze muszę drobiazgi pokupować, ale tak to już wszystko gotowe!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Te zeszyty są świetne! Ja jestem jeszcze przed zakupami szkolnymi, ale w tym roku nie będą one wielkie.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega inspiracje, faktycznie fajne urozmaicenie tego typu postów! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się inspiracje ;d szczególnie ta pierwsza stylówka ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie inspiracje ze stylizacjami mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczynam dopiero w październiku więc mam jeszcze czas na jakiekolwiek zakupy ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie inspiracje bardzo mi się spodobały ^^ Obecnie jestem w trakcie zakupów szkolnych :/
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje. Ja już jestem gotowa na rozpoczęcie roku.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. My też zaczynamy zakupy niestety czas wrócić do rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, sama chętnie przeglądam tego typu posty. :D Chociaż trudno pogodzić mi się z faktem, że koniec wakacji już blisko. :/ Chociaż na szczęście mam już wszystko do szkoły. ;p Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawde fajne inspiracje, ja cały czas próbuję się zebrać do przygotowań ...

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwone zeszyty z napisami są rewelacyjne ;) i te inspiracje biurkowe <3 wszystko tak poukładane - cudo ;)

    Obserwuję :*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam już kupioną większość rzeczy, tylko paru zeszytów mi brakuje. Super inspiracje :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż trochę żałuję,że czasy szkolne mam dawno za sobą, ponieważ zawsze lubiłam ten moment, kiedy kupowało się nowe zeszyty, mazaki, itd. A Twoje zeszyty są genialne, mają świetne napisy :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam większość przyborów, jednak jeszcze kilka rzeczy muszę dokupić ;) sliczne zdjęcia, te inspiracje biurka są mega ❤
    Gdybym miała tak ładnie zorganizowane biurko, z chęcią każdego dnia siadalabym do nauki :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny poradnik i piórnik. :)
    Ja już w większości jestem przygotowana, zakupy zrobiłam wczoraj.
    Nie mniej jednak nie chce mi się wracać do szkoły na te niecałe dziesięć miesięcy. :( Ale wiem, że muszę się sprężyc, bo to już ostatni rok więc, nie chcę potem w czerwcu rozpaczać, że coś mi się nie chciało, a mogłam to zrobić. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne szkolne inspiracje, aż żałuję że skończyłam szkołę :D
    w takich chwilach chciałabym do niej wrócić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze w końcu wybrać się na zakupy szkolne!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę Ci szkoły ;) ja już po teraz czas na prawdziwe życie ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje :) Ja już wszystko mam kupione
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkołę mam już za sobą , ale miło się czytało posta ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem przed zakupami, ale nie mam dużej presji. Kilka książek i zeszytów a do tego jakieś długopisy :) Resztę mam i jestem gotowa na ostatni rok w liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, niedługo pora wracać do szkoły.
    Świetne inspiracje ^^

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne inspiracje :D
    Mój blog
    ♥ Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. This is so inspiring! I love the post:)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem już dawno po, śliczne organizery, muszę sobie takie sprawić ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne inspiracje :D Mi zostało do kupienia tylko kilka książek, ale z tym czekam już do roku szkolnego. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zeszyt z wąsami super ;D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jak na razie nie mam ani jednego zeszytu, ani innych pierdołów.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam zeszyty już kupione więc nic więcej mi nie potrzeba ;D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem w trakcie
    Pozostały mi jakieś bibeloty do kupienia
    Przydałaby mi się na biurko taki organizer!
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem w trakcie
    Pozostały mi jakieś bibeloty do kupienia
    Przydałaby mi się na biurko taki organizer!
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna jest ta ostatnia stylizacja- uwielbiam takie połączenia :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne inspiracje!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne rzeczy i inspiracje :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mamy taki sam zeszyt :D Świetny post! :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zeszyty, mega motywują! :D
    Wpadniesz do nas? Dopiero zaczynamy, zostaw proszę swoje zdanie
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten organizer na biurko jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.