środa, 21 września 2016

Q&A #4





Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was małe Q&A. Część pytań jest od czytelników, a część wybrałam z różnych LBA, do których byłam nominowana (nie robię ich na blogu, ale czasami wybieram kilka ciekawych pytań i odpowiadam na nie w tego typu postach).




Wolisz morze, góry, czy mazury?

Nigdy nie byłam na Mazurach, także będzie to morze lub góry. Nie potrafię dokonać wyboru, ponieważ są to dwie różne formy wypoczynku. Nad morzem opalamy się na plaży i pływamy, a w górach chodzimy po szlakach i praktycznie większość czasu jesteśmy w ruchu.


Jesteś osobą niską, średnią czy wysoką? Akceptujesz swój wzrost?

Wysoką. Mam 180 cm wzrostu i wcale mi to nie przeszkadza :)


Czytasz książki? Jeśli tak, jaka jest Twoją ulubioną?

Uwielbiam! W tym poście możecie znaleźć moje ulubione książki.


Jesteś optymistą, pesymistą, czy realistą?

To zależy od mojego humoru, ale chyba najbliżej mi do realistki.


Czy dla Ciebie Pepsi i Coca-cola różnią się smakiem?

Wydaje mi się, że któryś z tych napoi jest bardziej słodki. Po szczerości od kilku lat ich nie piję - są dla mnie zdecydowanie za słodkie (herbaty również nie słodzę).


Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój? Opisz go.

Białe ściany, meble z jasnego niepolakierowanego drewna, miękkie łóżko i białe biurko. Coś w miarę klasycznego i minimalistycznego.


Masz ulubioną liczbę? Dlaczego akurat ta?

Nie mam takiej liczby.


Lubisz case'y na telefon?

Case'y bardzo mi się podobają, ale niestety na mój model telefonu ich nie robią.


Co sądzisz o Tumblr girls?

Myśląc o tumblr girls przypomina mi się straszny trend sprzed kilku lat - leginsy Galaxy. Coś przereklamowanego. Miała je co druga osoba. Tak samo jest z tumblr girls. Zero oryginalności i własnego stylu. Dziewczyny ślepo podążające za tłumem, robiące zdjęcia z wyuczonymi pozami i szpanujące swoimi 'super' ciuchami.



Którą porę dnia lubisz najbardziej? Co najczęściej wtedy robisz?

Chyba późne popołudnie i wieczór. Wtedy zaczynam żyć. Czytam książki, gram w badmintona, rysuję, słucham muzyki i na wszystko mam ochotę. Gorzej z czasem ;)

Gdybyś mogła wybrać się teraz w dowolne miejsce na świecie z kim chcesz, gdzie byś się wybrała i z kim? 

Zdecydowanie do Hiszpanii! Z kim? Z rodziną.

Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja na telefon?
Instagrama i snapchat.

Jak ma na imię Twój najlepszy przyjaciel?
Hmm.... Milena :)

Jaki jest Twój ulubiony film?
Harry Potter, Hobbit i Władca Pierścieni.

Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Fioletowy, biały i czarny. 
Co masz zawsze przy sobie?
Telefon -  to chyba jedyny stały element mojego 'wyposażenia'.

Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Nie mam jednego. Bardzo lubię kosmetyki do twarzy z Under Twenty. Są lekkie, nie obciążają skóry i świetnie się sprawują.

Co najbardziej w sobie lubisz?
Chodzi o cechy fizyczne? Włosy i oczy :)

Ostatnio bardzo spodobały mi się delikatnie prześwietlone zdjęcia - może to przez to tło wydaje się jasno różowe? (W rzeczywistości jest białe, haha).
Jak często wychodzisz na spacery?
Na spacery praktycznie nie wychodzę. Jeśli gdzieś idę, to zawsze mam jakiś cel - miasto, szkoła, babcia...

Czy masz swój ulubiony sport? Jak tak, to jaki?
Badminton ♥

Co cenisz w ludziach?
Szczerość, wierność, uczynność... Jest wiele takich cech.

Co Cię w nich odpycha?
Przeciwieństwa cech podanych w odpowiedzi wyżej.

Masz dziwne nawyki?
Hmm... Lubię bawić się włosami. (Nawet pisząc tego posta to robię). Ten nawyk towarzyszy mi od przedszkola i chyba wszyscy zdążyli się przyzwyczaić (tak sądzę).

Masz ulubioną stronę internetową?
Nie. Lubię przeglądać różne blogi, strony z newsami o gwiazdach itp.

Jesteś poukładana czy roztargniona?
Raczej poukładana. Lubię mieć wszystko dobrze przygotowane i zorganizowane.

Dlaczego taka, a nie inna, tematyka bloga?
Lifestyle. Wszystko po trochu. Ta tematyka wcale mnie nie ogranicza. Mogę pisać o czym chcę. Posty modowe, DIY, CIY, co u mnie, recenzje, tagi, przemyślenia - wszystko! I właśnie to jest najlepsze.

Czym się interesujesz? Czy kolekcjonujesz coś?
Gdy byłam mała kolekcjonowałam naklejki i kamienie (nawet miałam swój ulubiony). Teraz lubię zbierać monety pamiątkowe z różnych miejsc. Tymczasowo mam ich około 20, ale myślę, że ta kolekcja z czasem się powiększy.

Jakie filmy lubisz?
Przygodowo-fantastyczne i biograficzne.


Jeśli chcecie, podzielcie się swoimi odpowiedziami na niektóre pytania.

37 komentarzy:

  1. fajnie cie poznać, również nie słodzę herbaty, a staram się ograniczyć cole i pepsi haha
    powodzenia w nowym roku szkolnym, dużo sukcesów w blogowaniu!
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem taka wysoka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też marzy się biały pokój.. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jesteś naprawdę wysoka ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieli nas 4 centymetry we wzroście. :) Zawsze chciałam mieć 1,80 m. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jesteś naprawdę wysoka :O
    W sumie dobra odpowiedź na temat tumblr girl, ciekawie :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne Q&A , Ciekawie odpowiadałaś na pytania.
    Jesteś bardzo wysoka :)
    Pozdrawiam kochana
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo wysoka, fajnie , że nie przeszkadza Ci to :)
    Fajny pomysł z odpowiadaniem, dzięki temu ja i Twoi czytelnicy moją Cię bliżej poznać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pytania ^^ Również cenię podobne wartości w ludziach :p
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej to ja ci wzrostu zazdroszcze <3 nie dosc ze wysoka to i jeszcze piekna, buziaczki

    http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskoczyłaś mnie z tym wzrostem! Świetny post. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pytania jeszcze lepsze odpowiedzi, na niektóre odpowiedziałabym bardzo podobnie :) a na niektóre w zasadzie tak samo.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow :) 180cm to jesteś naprawdę wysoka - ja przy 170 twierdzę, że jestem wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uważam, że któreś z tych (pepsi i cola) są słodsze, nawet wydaje mi się, że pepsi, dlatego bardzo rzadko pijam :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku mamy tyle wspólnego np: ja też nie mam swojej ulubionej strony
    co do zdjęć bardzo fajnie wyszłaś.
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo tych pytań :) przypomniały mi się aż Złote Myśli z podstawówki :) Najbardziej zapamiętałam Twój ideał pokoju. Ja również chciałabym minimalistyczny, biały pokój <3 do tego światełka nad łóżkiem <3 rewelacja - aż się rozmarzyłam :)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne odpowiedzi! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam posty tego typu. Można się z nich bardzo dużo o kim dowiedzieć, jak i o sobie, bo samemu można także odpowiedzieć na te pytania w myślach (przynajmniej ja zawsze tak robię :P)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka liczba pytań:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie masz pojęcia jak zazdroszczę Ci wzrostu!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe odpowiedzi :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No no - 180 cm to ładny wynik. Czujesz się komfortowo przy niższych mężczyznach? :)
    PS. Z dedykacją ;p
    https://www.facebook.com/niewspolczesny.wokulski/photos/a.1658842444329375.1073741827.1657359754477644/1720081044872181/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi to, aczkolwiek nie chciałabym mieć niższego chłopaka - czułabym się wtedy co najmniej dziwnie :)

      Usuń
  25. Super notka :) Ciekawe odpowiedzi :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo interesujące odpowiedzi :)) Myślę, że taki Q&A to fajna forma wpisu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też najbardziej lubię późne wieczory i noce bo dopiero wtedy zaczyna się życie haha :)

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dziwię się, że bardzo lubisz w sobie włosy -są piękne :) Poza tym, też nigdy nie byłam na Mazurach oraz też nie jestem fanką Pepsi/Coca Coli, ponieważ są zwyczajnie za słodkie dla mnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdziwiłabym się gdybyś napisała, że nie lubisz swoich włosów :) Jejku ja mam biały pokój i bardzo źle się czuję w takim kolorze.
    p.s. cola jest słodsza od pepsi

    Sweet Lucky

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.