środa, 26 października 2016

A night out - my routine


Hej kochani!
Dzisiaj, razem z firmą Rabble, przygotowałam dla Was posta o mojej przedimprezowej rutynie. Każdy z nas lubi czasem iść na imprezę, małą domówkę u znajomej czy po prostu spotkać się gdzieś z przyjaciółmi. Wiadomo też, że każda dziewczyna lubi w takich sytuacjach dobrze wyglądać. Odpowiednio dobrany strój, fryzura i makijaż to podstawa.
A jak wyglądają te przygotowania u mnie?





Makijaż na imprezę czy inne wyjście zazwyczaj kojarzy się z mocnymi kolorami i dużą ilością potrzebnych kosmetyków. I rzeczywiście - na wielu blogach właśnie tak jest przedstawiany. Ja pokażę Wam, że wcale nie trzeba czerwonej szminki i neonowych cieni na powiekach, żeby dobrze wyglądać. Od zawsze stawiam na delikatny i naturalny makijaż. Niejednokrotnie dziewczyny/kobiety wyglądają w nim lepiej niż w mocniejszym i bardziej wyzywającym make up'ie.
Zaczynam od nałożenia matowego kremu BB z Under20 (nr 01). (Nie zapominajcie o posmarowaniu szyi i, jeśli to potrzebne, dekoltu. Chyba żadna z nas nie lubi efektu maski). Następnie używam korektora antybakteryjnego z firmy Clearskin i korektora pod oczy Avon Colortrend (light). Potem malujemy rzęsy i brwi. Do brwi możecie użyć cieni lub kredki, np. tej z Szafira. Na koniec usta. Ja najczęściej używam masełka Nivea Lip Butter Raspberry Rose. Nadaje ustom delikatny różowy kolor i dodatkowo świetnie nawilża.

*Kliknij aby powiększyć*


Makijaż jest skończony, ale to nie koniec przygotowań. Musimy wybrać ubrania. Najlepiej, żeby były ładne i jednocześnie wygodne. Potem przychodzi czas na fryzurę. Ja zazwyczaj stawiam na rozpuszczone włosy. Moje są z natury proste, dlatego wystarczy je rozczesać i ułożyć. Na sam koniec spryskuję się perfumem. Moimi ulubionymi są zdecydowanie Incadessence i Rosa Fiori. Najdziwniejsze jest to, że te flakoniki są swoimi zupełnymi przeciwieństwami. Incadessence ma delikatny i słodki zapach, a Rosa Fiori jest mocny i wręcz duszący. Lubię skrajności, haha.

Jeśli jednak nie macie jakiegoś kosmetyku lub właśnie się Wam skończył, to zapraszam do odwiedzenia strony Rabble. Znajdziecie tam wiele kodów rabatowych do, np. Douglasa czy Sephory. Zachęcam do zapoznania się z ich ofertą.

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem już gotowa na wyjście :) A jak wygląda Wasza przedimprezowa rutyna?

52 komentarze:

  1. Fajnie opisane. Ja nie mam takiej przed-imprezowej rutyny bo rzadko chodze :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Podcięłaś włosy? O.o Świetny post, ja akurat nie mam chyba imprezowej rutyny xD. Ale też posiadam taki krem BB z Under20 i jestem z niego zadowolona. :)
    Pozdrawiam! :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie podcinałam, ale na tych zdjęciach faktycznie tak to wygląda :) Może bardziej głowę przechyliłam i tak wyszło xD
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetny post , miło mi się go czytało.
    Dobry pomysł , jak zawsze.
    POZdrawiam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł ale jeśli podkład pasuję do koloru szyi to nie trzeba go sprowadzać aż na szyje a co dopiero dekolt. :)


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, tylko są osoby (takie jak ja), które mają naturalnie okropnie bladą cerę i znalezienie tak jasnego podkładu jest prawie niemożliwe. (Dlatego muszę smarować się też niżej, gdyż w innym razie różnica koloru jest bardzo widoczna) :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Mega post!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj ta firma do mnie napisała :) Nie wiem, na blogach teraz widzę posty ze wzmianką właśnie o Rabble :)
    Stronka jak najbardziej fajna, dużo ułatwia i jestem jak najbardziej ZA ! :P
    PS. też używam tego korektora ;3

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja rutyna wygląda trochę inaczej, też właśnie opublikowałam post o niej :)
    A Rabble to świetna strona!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Great routine dear!! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bez względu na to czy idę do szkoły,pracy czy do znajomych ,po prostu nie ruszę się bez podkreślonych brwi i rzęs. Jak wychodzę na jakieś wyjście dodaję krem BB , szminkę...Nie bardzo umiem się malować i czuję się w delikatnym make up lepiej ;) Co do ubrań ,zależy ostatnio byłam w dżinsach i koszulce na urodzinach ,ale wyglądały elegancko ;) Włosy zazwyczaj prostuję na jakieś wydarzenia...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przedimprezowa rutyna w ogóle nie wygląda, bo nie chodzę na imprezy, haha.
    Super post, fajne kosmetyki. Ten krem bb z under20 jest dobry!
    Zmieniłam adres bloga, w wolnwj chwili zapraszam :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam tego korektora z Avon i jest naprawdę świetny.Już mi się kończy więc muszę zaopatrzyć się w nowy.Świetny post!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w przeciwieństwie do Ciebie na imprezy wolę jednak mocniejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Także zazwyczaj stawiam na rozpuszczone włosy, gdy wybieram się na imprezę :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam nie chodzę na imprezy ! :D haha ♥ ładnie! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post and nice products!
    Your new follower,
    Christine www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie bardzo podobnie :) nie jestem zwolennikiem mocnego makijażu :) delikatny makijaż jest dla mnie najlepszą opcją :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mega post!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super post, szczerze, niby dość prosty temat, ale nigdy się na niego nie natknęłam i sama nie wpadłabym na to, żeby zrobi przedimprezową rutynę :)
    super produkty, pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten krem BB! Super rutyna. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam kremu BB z Garnier :) ciekawy post ^^ http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten krem z BB i dla mnie niestety za tłusty.:))

    Pozdrawiam ;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten krem BB i jest na prawd świetny, często go używam.
    Zapraszam do mnie:
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie uzwam tego kremu BB ;3 swietny makeup, uwielbiam tego typu posty ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia
    buziaczki!

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety zamiast kremu BB używam podkładu i korektora. Nie chodzę na imprezy ale gdybym się gdzieś wybierała to postawiłabym na mocniejszy makijaż.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidze kremu Bb nic nie zakrywa i ogolnie jest cienki.
    Ja sie maluje tak jak zawsze i na imprezy inaczej w sumie tez sie nie maluje. Rzadko co mi pasuje,maluje sie pomada do brwi czasem,najwiecej cieniem kredka do brwi ewnet henna,tusz do rzęs,fluid,puder i pomadka z Golden Rose 18. Post bardzo mi sie podobał.
    Pozdrawiam :D Liczę na rewanż komentarzem na swoim blogu aleksandra-aleksandrevv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny post, ostatnio czesto takie widuje na blogach:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super ta bluzka
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post, częsciej z takim czymś spotykam się na yt ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię produkty under 20 :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wybierając się na imprezę zawsze maluję się troszeczkę "mocniej". Lubię eksperymentować z makijażem, dlatego co rusz jest on inny ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmm... Muszę wejść na tą stronę z tymi kodami :)

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy post :) na pewno skorzystam ze strony z kuponami! <3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Może to zabrzmi zabawnie, ale moja przedimprezowa rutyna zaczyna się już od samego rana! Perfekcyjny makijaż zawsze zabiera mi kilka godzin, nie oszukujmy się, lubię siedzieć przed lusterkiem! Pozdrawiam <3

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Trudno powiedzieć jak wygląda moja przedimprezowa rutyna, bo raczej nie chodzę na żadne imprezy, ale nie lubię przesadzonego makijażu i myślę, że mało różniłby się od tego normalnego :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja przed imprezowa rutyna za każdym razem jest inna :D zależy od tego ile mam czasu na make up, gdzie idę, co to za impreza i o której zamierzam wrócić :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście przed imprezowej rutyny nie mam, bo raczej nie nie chodzę na imprezy ;P Jeśli jednak zdarzy się jakaś wyjątkowa okazja i idę na jakąś domówkę to raczej preferuję delikatny makijaż :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie chodzę raczej na imprezy, ale na wyjścia o bardzo podobnie jak Twoja heh ^^
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie zazwyczaj jest wszystko na ostatnia chwilę, często też wyrabiam się na ostatnią chwilę, nie wyrabiam się, albo jestem spóźniona. Moi znajomi kilka dni przed imprezą planują w co się ubiorą, ja najczęściej myślę o tym kilka godzin przed, a potem okazuje mi się, że czegoś mi brakuje :P
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie robię żadnego specjalnego makijażu, czasem użyję ulubionej bordowej szminki ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja z reguł nic szczególnego nie robię, maluję się, fakt, ale nie zawsze. ;)
    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. też używam tego kremu BB z undertwenty jednak na bardziej na co dzień gdzie nigdzie nie wychodzę, do szkoły czy impreze zdecydowanie podkład :P
    mvgdalena.blogspot.coom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeśli nigdzie nie wychodzę, to wcale się nie maluję xD

      Usuń
  43. Ja z reguły przygotowuję się do wyjścia w pośpiechu i moja "rutyna" wygląda bardzo podobnie do Twojej :) Poza tym nie słyszałam o tej stronie z rabatami, chętnie na nią zajrzę!
    PS: Masz piękne włosy, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja rutyna zmienia się praktycznie co wieczór :) Mam kilka produktów i stosuję to co uważam za konieczne ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lubię na imprezę zrobić mocniejszy makijaż , podkreślić oczy i usta :)


    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.