poniedziałek, 7 listopada 2016

One big family

Hei!
Jak mija Wam listopad? Ja w zeszłym tygodniu mogłam trochę odpocząć od szkoły. Poniedziałek i wtorek był wolny, a w piątek (przed Wszystkimi Świętymi) miałam mały wyjazd, dzięki czemu mój weekend trwał całe 5 dni. W tym czasie spotkałam się z rodziną, poduczyłam się na najbliższe sprawdziany i nadrobiłam zaległości w blogosferze... Właśnie! Blogosfera - mówi się, że wszystkie blogerki i blogerzy to jedna wielka rodzina. Zgadzam się z tym i pomyślałam, że fajnie by było, gdyby kontakt między nami jak i naszymi czytelnikami był jeszcze lepszy. W tym celu podaję Wam moje nazwy do innych portali i aplikacji, na których jestem aktywna. Zachęcam Was do podawania swoich kont w komentarzach. Z chęcią zajrzę i je zaobserwuję ♥


Instagram - paulanblog
Snapchat - paulanblog
Tumblr - paulan01
Fanpage - klik



23 komentarze:

  1. Dobrze, że odpoczęłaś przez te kilka dni. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super instagram! <3
    Zapraszam!
    https://zanetatomaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam za bardzo ze snapchata,ale zaobserwowałam Cię na instagramie,zapraszam do obserwacji (kikawww) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się - wszyscy jesteśmy rodziną :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, zazdroszczę tylu wolnych dni! Świetny IG. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że trochę odpoczęłaś od szkoły ;) Masz naprawdę świetnego IG :) Polubiłam twój fanpage i zapraszam na mój: https://www.facebook.com/Pretty-Girls-332747570206343/
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę wolnego :D ja miałam do dyspozycji tylko 1go listopada :P
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny instagram! Mój to - wiktoriadrawska :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm an IG addicted,like you Great profile
    XOXO FASHION'S OBSESSIONS BLOG | INSTAGRAM FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uważam, że blogerzy to jedna wielka rodzina, dlatego chętnie nawiązuje z nimi bliższe kontakty :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na wpis- Tak! Jesteśmy rodziną :)
    Podaję Ci namiary na mojego Insta https://www.instagram.com/studentkazarzadzania/

    Jeżeli interesuje Cię wzajemna obserwacja- zacznij i daj znać w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, że blogosfera to jedna wielka rodzina, dlatego też powinniśmy się wspierać :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Już zaglądam na insta ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tak długiego weekendu:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tak długiego weekendu:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też był duży zjazd rodzinny;p Od czasu do czasu takie coś jest potrzebne.

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi z chęcią przydałby się taki odpoczynek :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu https://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zgadzam się z tym że blogerzy to jedna wielka rodzina! fanpage na fb nie mam, snapa też ale na instagramie jestem jako hi_ayuna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam instagrama i snapchata!
    Zapraszam do mnie i proponuję wspólną obserwację?
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny instagram!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam instagrama,snapa i fanpage :D
    Snapchat sandrawanowska
    Instagram sandrawanowska'
    Fanpage siforthestyle.com
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? ( Daj znać u mnie na blogu)
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.