środa, 30 listopada 2016

Wishlist - Banggood



Heji!
Dzisiaj przygotowałam dla Was wishlistę ze sklepu Banggood. Jest to popularna strona internetowa z bardzo szerokim asortymentem. Znajdziemy na niej m.in. ubrania, dodatki, elektronikę i ozdoby do domu. Ceny są bardzo przystępne - szczególnie teraz, gdy trwają świąteczne przeceny - klik.Jeśli chcecie się przekonać, co oferuje sklep, zapraszam na dalszą część posta i na ich stronę internetową ♥



1.klik
2.klik
3.klik


4.klik
5.klik
6.klik




7.klik
8.klik
9.klik


Mały bonus - kliknij w trzy rzeczy i podaj ich cenę, a Twój blog zostanie polecony w następnym poście ♥

37 komentarzy:

  1. Mam tą pierwszą bluzę ;D
    fajna jest :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wishlista! to ciekawy sklep z ciekawym asortymentem ;)
    gratuluję i powodzenia w dalszej współpracy!
    15,89 14,99 72,89 ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o bluzki to niezbyt w moim stylu, ale biżuteria śliczna.
    pierścionek- 13.87 zł.
    bransoletka- 38,14 zł.
    naszyjnik- 9,50 zł.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy, szczególnie ten pierwszy kolaż :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Our toes take a overwhelmed everyday. we rely on our ft for many things that we take as a right. Our ft undergo our weight via the most grueling of normal obligations and infrequently get a destroy or maybe a thank you. it's approximately time your ft get pampered the manner they deserve.For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sa te rzeczy , podoba mi się ten łańcuszek :)
    Śliczne po prostu :)
    Kliknęłam oto ceny :
    73.34 $
    63.95 $
    67.79 $ :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne rzeczy, nie znałam tego sklepu :)
    ceny naszyjników: 14,80zł, 9,56zł, 8,49zł :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świąteczne bluzy/bluzki <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są świąteczne swetry na tych stronach tylko szkoda, że do świąt pewnie już by nie przyszły :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdybyś złożyła zamówienie w ciągu najbliższych 2-3 dni to byłaby duża szansa, że dojdą. Ja na przesyłki z zagranicznych firm nigdy nie czekałam dłużej niż 12 czy 13 dni roboczych (około 2,5 tygodnia).

      Usuń
  12. Fajne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne rzeczy są na tej stronie! Muszę poprzeglądać, co tam jeszcze mają do zaoferowania. ;) Tym bardziej, że teraz promocje wszedzie na święta. :D Kliknęłam w parę linków! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Mają bardzo fajny asortyment. Kliknięte (2,64$, 3,47$, 14,99$)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy świetne !
    zapraszam wszystkich do mnie

    http://hellogoldengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. i always buy from Banggood, great list sweetie
    I posted a new review, I'd love to know your opinion
    happy day, kiss
    <<< tr3ndygirl fashion blogger >>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te pierścionki :o Wgl wszystkie te rzeczy wyglądają ekstra :D Na pewno odwiedzę tę stronę w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.