piątek, 30 grudnia 2016

Winter outfits with Rosewholesale


Hej kochani!
Dzisiaj przygotowałam dla Was typowo modowego posta. Kilka dni temu doszła do mnie paczka z Rosewholesale. Z ubrań, które przyszły, postanowiłam stworzyć 3 propozycje zimowych stylizacji. Zapraszam do ich przejrzenia oraz podzielenia się swoją opinią w komentarzu.


Na pierwszy ogień idzie asymetryczna bluzka wykonana z dwóch różnych materiałów + granatowe dżinsowe spodnie. W tym przypadku bluzkę zamówiłam jako prezent dla bliskiej mi osoby, ale pożyczałam ją na czas zdjęć ;) Do jej wykonania nie mogę się przyczepić. Kolejnym plusem jest to, że jej wygląd w 100% zgadza się ze zdjęciem na stronie sklepu.

Bluzka - klik

Kolejna stylizacja jest idealna na mroźne dni. Ciepły kardigan, bluza (jej dokładny opis - klik) i czarne spodnie. Kardigan jest zrobiony z ciepłej tkaniny i zapewnia ochronę przed chłodem. Jego kolor jest na tyle uniwersalny, że pasuje do większości codziennych stylizacji. Która z nas nie lubi ładnych i zarazem praktycznych ubrań?

Kardigan - klik | Bluza - Zaful


W ostatniej stylizacji główną rolę pełni bluzka ozdobiona norweskimi wzorami. Całość świetnie ze sobą współgra, a kieszonka z przodu dodaje bluzce charakteru. Kolejnym plusem jest to, że nadaje się do noszenia nie tylko w okresie świątecznym, ale też w zwykłym. Do jej wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń.

Bluzka - klik


Czym jest stylizacja bez dodatków? Ja proponuję Wam srebrne, zdobione pierścionki. Wyglądają prześlicznie i pasują do niemal wszystkiego. Niestety moje są na mnie za duże, ale to już wyłącznie moja wina. Wybrałam rozmiar 10, a powinnam mieć 8 (dla ułatwienia powiem Wam, że mój polski rozmiar to 11). Gdybym wybrała odpowiednią wielkość pierścionków, to zapewne nosiłabym je jak najczęściej ♥

Pierścionki - klik


Nie lubię prosić o 'kliki', ale jeżeli chcecie więcej takich postów, to byłabym bardzo wdzięczna za kliknięcia, które pomogą mi przedłużyć współpracę. Pomyślałam też, że raz na miesiąc będę zmieniać listę polecanych blogów na pasku bocznym. Jest to forma podziękowania dla wszystkich osób, które kliknęły w wybrane linki.
Jeśli też chcesz pomóc i pojawić się na pasku, kliknij w 4 linki pod zdjęciami i podaj ceny ubrań. Z góry dziękuję ♥

61 komentarzy:

  1. Kliknęłam w linki , jak co to pisz ja zawsze poklikam . :)
    Te pierścionki są przepiękne .. szkoda , że za duże
    Szczęśliwego nowego roku
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane. Trzeba sobie pomagać :)
    Podaje ceny (6,64$ , 13,55$ , 7,43$ , 6,91$ )
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje ale wolę blyskotki ;)

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że pierścionki nie wyszły, ale jak coś to zawsze możesz je komuś podarować :)
    Poklikałam bo wiem jakie to ważne!
    Szczesliwego nowego roku :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Myślałam nad podarowaniem ich komuś, ale chyba nikt z mojej rodziny i znajomych nie ma tak dużego rozmiaru :)

      Usuń
  6. Mi to się ten sweterek szary podobał
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne rzeczy :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam norweskie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje kompletnie nie w moim stylu, ale pierścionki skradły moje serce!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam w linki i chciałabym Cie prosić, żebyś kliknęła w banerwy reklamowe na moim blogu :)
    Ceny : $6.64, $13.55, $7.43, $6,91
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga :) Kardigan cudowny!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza bluzka/tunika śliczna <3
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stylizacje. Takie w sam raz dla mnie ;)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam. Nie ziemski pierścionek. Szczęśliwego nowego roku.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się spodobała, aczkolwiek reszta też jest całkiem niezła :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne pierścionki! Ostatnia stylizacja spodobała mi się najbardziej ♥
    Poklikane :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pierścionki są prześliczne ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne stylizacje! Proste, ale mające w sobie urok :)
    Zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kardigan i pierścionki bardzo mi sie podobają :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rzeczy i prześliczne pierścionki :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe propozycje :) najbardziej spodobał mi się kardigan! :) super krój i kolor :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe stylizacje, najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja :)
    Też będę składać zamówienie na rosewholesale :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie Ci pasują wybrane rzeczy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo ładne, długie włosy :)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. The second piece and the third piece are my favorites! I really liked the rings :)
    I follow the blog, follow back?
    Thank you and happy 2017!

    http://missweetie.blogspot.pt/2016/12/wishlist-de-natal-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy wpis !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczny kardigan <3
    jesteś mega fotogieniczna
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! Bardzo fajnie wyglądasz w tych rzeczach:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź zostaw u mnie na blogu :*

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cool pieces!
    Happy new year darling!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie zimowe stylizacje! od razu robi mi się cieplej, więc oczywiście kliknęłam :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wygladasz ;)
    super włosy
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne przyszły Ci te rzeczy! A przyznaję, że styczności z tym sklepem jeszcze niestety nie miałam, ale zaraz zerknę, co tam mają. ;) Te pierścionki są piękne. Fajnie, że zamówiłaś też coś dla bliskiej osoby! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie wyglądasz :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne rzeczy :) Masz piękne włosy :)
    Zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne i klasyczne rzeczy :)
    Poklikałam- 6.64$, 13.55$, 21.49$, 7.43$ i 6.91$ :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepszy sweterek w te norweskie wzorki!
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne i proste rzeczy! Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta pierwsza bluzka strasznie mi się spodobała, taka inna :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Urocze pierścionki, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się stylizacja w szarościach. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.