niedziela, 4 grudnia 2016

Winter with Zaful | Konkurs


Hej kochani!
Myślę, że już śmiało mogę powitać zimę. Mamy grudzień, w wielu regionach Polski pada śnieg, a święta są coraz bliżej. Jest to okazja, by kupić coś sobie i swoim bliskim. Ja tym razem postawiłam w 100% na siebie, gdyż każdy z nas od czasu do czasu musi pomyśleć właśnie o sobie i swoich potrzebach.


✴✴✴

Paczka od Zaful przyszła do mnie kilka dni temu. Jest to sklep internetowy z bardzo szerokim asortymentem. Znajdziemy tam różnego rodzaju odzież, torebki, biżuterię i inne dodatki. Aktualnie trwają tam świąteczne wyprzedaże, co czyni stronę jeszcze bardziej atrakcyjną (kliknij) Należy też dodać, że wysyłka do Polski jest darmowa (pod warunkiem, że nasze zamówienie przekracza 30 dolarów). Ja zamówiłam sobie torebkę i bluzkę.

Zabezpieczenie przesyłki:
Na samym początku muszę pochwalić sposób zapakowania paczki. Obie rzeczy były w osobnych foliach, a torebkę dodatkowo włożono w zabezpieczający woreczek. Dla mnie jest to duży plus.


Kontakt z firmą:
Tutaj również nie mogę powiedzieć nic złego. Moja opiekunka jest bardzo cierpliwa i dokładnie odpowiada na wszystkie moje pytania. Na meila z odpowiedzią nie trzeba czekać dłużej niż 24 godziny (zazwyczaj otrzymujemy go między 6 rano a 12 po południu czasu polskiego).

Jakość:
Może zacznę od bluzki. Jest wykonana z przyjemnego i delikatnie ocieplanego materiału. Napis, który na niej widzicie (potrzebuję pieniędzy, nie przyjaciół) od razu mi się spodobał. Oczywiście podchodzę do niego z dużym dystansem, gdyż wcale nie jestem materialistką ;) Bluzka jest bardzo dobrze wykonana. Nie znalazłam żadnych zwisających czy niepotrzebnych nitek, które w innych przypadkach często się zdarzają.
Torebka została zrobiona z czarnej sztucznej skórki i złotych zdobień. Jej wykonanie jest bardzo staranne i solidne. Do każdego zamówienia dostajemy dodatkowo długi pasek, dzięki któremu możemy nosić torbę na dwa sposoby. Przy jej rozpakowywaniu przeżyłam też miłe zaskoczenie. Okazało się, że dostałam do niej puchaty breloczek. Na stronie z torebką możemy go zobaczyć, ale byłam przekonana, że jest to tylko dodatkowa ozdoba, która ma za zadanie lepiej zaprezentować torebkę. Była to dla mnie bardzo miła niespodzianka ♥



Bluzka - klik     Torebka - klik



Uwaga - konkurs został zakończony! Dziękuję za wszystkie zgłoszenia ♥



Na koniec zachęcam też do zajrzenia na te blogi:

71 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta torebka :)
    Od razu wpadła mi w oko
    W konkursie chętnie wezmę udział :)
    Oto ceny :
    Bluzka : $ 21.49
    Torebka : 27.49
    Mój mail : julaa.julka@vp.pl
    Mój blog : My Blog KLIK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 1

      Usuń
  2. Great post,photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at my post,I clicked on yours:) -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta torebka :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny napis ma ta bluzka :D Ogólnie to świetnie wyglądasz w całym zestawieniu :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta bluzka! Rzadko biorę udział w konkursach, ale tym razem się skuszę. :)
    Ceny: $21.49, $27.49
    E-mail: justdaaria@op.pl
    Blog: http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 2

      Usuń
  7. Kliknęlam w linki i mam nadzieje, ze zrobisz to samo u mnie :)
    ŚWIETNY BLOG I POST, obserwuje!

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Z góry dziekuje
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torebka, miałam kiedyś podobną ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna torebka :)
    $27.49 , $21.49
    Pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 3

      Usuń
  10. Piękna torebka. W ogóle fajna stylizacja <3 Przy okazji zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię Zaful ;) chociaż czasem, przez to, że asortyment jest tak obszerny, trudno zdecydować się na jedynie kilka rzeczy :D
    dziękuję za polecenie mojego bloga :*

    bluza- 21,49 , torebka- 27,49 :)
    ewelina.bauer@gmail.com
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 4

      Usuń
  12. Niestety nie prowadzę już bloga, ale posiadam konto google i z chęcią wezmę udział w konkursie :)
    $21.49 i $27.49
    xnatalianatix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 5

      Usuń
  13. Świetny post, bardzo ładna torebka
    Zaobserwowaliśmy twój blog ponieważ jest w nim dużo inspiracji <3 Mamy nadzieję że się nam odwdzięczysz
    Ps. dopiero zaczynamy blogować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jest naprawdę świetna *.* Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Napis z bluzy tak bardzo do mnie przemawia ;O
    Choć pewnie nie powinnam się przyznawać :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zaful to naprawde swietna firma! Ciesze sie ze pokazlaas torebke bo zamowilam sobie dokladnie taka sama tylko w kolorze szarym! <3
    Oczywiscie ze poklikalam (zrobilam to zanim przeczytalam o konkursie, haha! )

    Sweterek - $21.49
    Torebeczka - $27.49
    moj adres mail: emilia.versjada@gmail.com

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 6

      Usuń
  17. Super torebka ;).
    $27.49
    $21.49
    lovesummer7800@gmail.com
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 7

      Usuń
  18. Świetna stylizacja. Szary widzę jest na czasie:)
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna bluza, torebka niestety nie w moim stylu, ale ważne że Tobie się podoba :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka mi się spodobała ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest genialna! Bardzo ładnie wygląda z tym breloczkiem :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te pompony doczepiane do torebek. :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. weight reduction is in truth adopting your pet dog. in case you're seeking to manage right down to a dog, on your weight loss program is an incredible time and strength to make certain http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za polecanie :) biorę udział w konkursie!
    ceny: 27,49 21,49
    mail: neko_chan@vip.onet.pl
    blog: ayuna-chan.blogspot.com
    czy poklikałabyś też u mnie? :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 8

      Usuń
  25. Świetna torebka, a z te pomponiki dodają jej uroku!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta bluza! Muszę przyznać, że masz na prawdę ładny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. torebka dosyć ciekawa, jednak dobrałabym ją do innej stylizacji. Bluzka mi się podoba haha
    wielki plus za tak dokładną recenzję :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw ;)

    27,49 i 21,49

    mademoiselle.blog@vp.pl

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 9

      Usuń
  29. Ja czekam na paczkę od nich od 22.11 - ciekawe czy przyjdzie mi na świeta :)
    piękna torebka!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że powinna przyjść :) Ja na paczki od zagranicznych firm nigdy nie czekałam dłużej niż 3 tygodnie :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  30. Świetna torba! Poklikane- 27,49$ i 21.49$
    dzięki za poklikanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rzeczy wybrałaś! Ja ciągle czekam na paczuszkę z ich strony :) Mam nadzieję, że przed świętami dojdzie bo wybrałam także cos dla siostry.
    Kliknięte. Ceny: 21,49$ , 27,49$
    e-mail: ankaraax@gmail.com
    link do bloga: http://anks-blog.blogspot.com/
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 10

      Usuń
  32. Kochana w Linki Kliknełam oczywiście :* Super ta bluzka jest :)
    misio9288@gmail.com
    szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka mega ♥

    zapraszam wszystkich do mnie

    http://hellogoldengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna torebka, muszę o niej pomyśleć, bo właśnie takiej szukałam.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo popdoba mi się bluza <3
    świetnie wyglądasz :)

    Dzięki za poklikanie, odwdzięczam się tym samym :)
    21,49$, 27,49$

    OdpowiedzUsuń
  36. super ta torebka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy ;*
    pomagam 21,49 27,49 zapraszam do kliknięcia u mnie w linki w nowym poście ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna bluzka :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. link : 21,49
    link : 27,49
    email: xxxmruczkax@gmail.com
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 11

      Usuń
  40. Prawda, zaful ma bardzo dobrą jakość:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna bluza ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna torebka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna torebka :)
    Ceny: 21,49 / 27,49 ;)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com
    iwonka.bloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ♥
      Numerek do losowania - 12

      Usuń
  44. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  45. The bag is so lovely. Have you visited JC Unique Wholesale to take the benefit of Buy 1 get 1 free on Wholesale Tote Bags UK

    OdpowiedzUsuń
  46. Również współpracowałam z Zaful i jestem bardzo zadowolona :) atrakcyjne ceny, świetna jakość i tak, jak wspomniałaś- kontakt z opiekunką błyskawiczny! Bluza świetna, napis bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dodać nic ująć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  47. They increment the level of solidness, increment the aggregate quality being dominant testo utilized, and they likewise encourage the usage of appropriate reps. Continuously ensure that you make utilization of these muscles in preparing. The abs and center muscles ought to be pulled in toward the spine amid preparing.http://www.supplementadvise.com/dominant-testo/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.