poniedziałek, 16 stycznia 2017

Czy moda na bycie fit jest zła?


Zaczęła się od popularnych blogerek, youtuberek i gwiazd. Potem moda na bycie fit dosięgnęła cały świat.

Wcześniej w telewizji i internecie często mogliśmy usłyszeć, że wiele nastolatków i dzieci cierpi na otyłość, nie wychodzi na dwór, nie ćwiczy i je zdecydowanie za wiele fast food'ów. Ostatnio coraz częściej młodzież sięga  po owoce i warzywa, a swój wolny czas poświęca ćwiczeniom. Wiele z tych zmian jest spowodowanych właśnie 'modą' na prowadzenie zdrowego trybu życia. Czy jest ona czymś złym?
Zdecydowanie nie. Służy nie tylko naszemu wyglądowi, ale też organizmowi, samopoczuciu i w pewnym stopniu psychice.

Zdjęcia pochodzą z tumblra i grafiki google

A skąd w ogóle wzięła się ta nietypowa moda? Jak możecie się domyśleć - od znanych i popularnych osób. Na siłownię zaczęło chodzić więcej gwiazd oraz blogerek, a trenerki (Mel B., Chodakowska itp.) stały się jeszcze bardziej lubiane. Wiele nastolatek wzięło przykład ze swoich idoli, a potem "zaraziło" swoich przyjaciół zdrowym trybem życia. Niektórzy ćwiczą  i jedzą zdrowo tylko dla bycia 'modnym', kolejni są tego ciekawi i po kliku/kilkunastu dniach ćwiczeń podoba im się to tak bardzo, że przy tym zostają, a inni już od dawna dbają o swoje zdrowie i kondycję fizyczną. 
Moim zdaniem każda osoba może na tej 'modzie' dużo zyskać, o ile nie pomyli zdrowego trybu życia z głodówką czy przymusem szybkiego (i często niepotrzebnego) chudnięcia i katowania się, np. 1000 brzuszków w pierwszy dzień treningów.

A co Wy o tym sądzicie?


49 komentarzy:

  1. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie fit stało się mocne, z jedne strony to świetne, bo dużo osób które nie lubiły ćwiczyć z racji mody zmieniły swoje podejście do tego i chcą coś robić by ich figury były piękne. Jednak z drugiej strony źle wykonywane ćwiczenia i dieta mogą mieć złe skutki które nie od razu ale po dłuższym czasie mogą się na nas odbić. Należy pamiętać że sama dieta i ćwiczenia nie spowodują gubienia wagi trzeba robić to rozsądnie i dobrze:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym ćwiczyć, i być taka fit. Ale jakoś po kilku minutach trening staje sie męczarnią, zdrowego jedzenia nie przepadam za nim , a smaku wody nie cierpię. Świetny post, Jakoś muszę się nauczyć i polubic tą wodę. Ale trzeba pamiętać , czy pamiętać o wszelkich normach i dobrze wykonywanych ćwiczeniach i diecie. Bo źle możę to się skończyć.
    Fajny post :**
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wczoraj zaczęłam "bycie fit". Zobaczymy jak długo! Pozdrawiam i obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że to żałosne jak ktoś mówi, że zdrowe odżywianie się i uprawianie sportu jest modne, podobnie jak wegetarianizm. Rok temu przestałam jeść mięso i do dzisiaj spotykam się z komentarzami typu, że to modne. Wielu ludziom (w tym mnie) podoba się bycie fit, bo widać z tego korzyści i co w tym złego?
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ! Ja prowadzę tryb życia zdrowy ze względu na choroby ;) ale fakt mnóstwo jest osób lecących za moda :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest dobre, tylko we wszystkim trzeba zachować umiar :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dobre odżywianie to podstawa każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Trzeba po prostu mieć nie kiedy umiar. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o tą modę. Z jednej strony rzeczywiście w pewnym stopniu rozwiązuje to problem otyłości itd. ale czy jest to dobry kanon piękna? Nie wiem, wszystko zależy od gustu, moim zdaniem to bycie "fit" jest za bardzo popularne i trochę przereklamowane. Zdjęcia w internecie są zazwyczaj "upiększane", a ludzie w to wierzą i szukają później takich ideałów... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jest wielki szał na bycie fit i nie jedzeniem mięsa, staniem się wegetarianinem albo weganem. Ja zdrowo się odżywiam ale nie odrzuciłam mięsa, aczkolwiek bardzo fajny post. Ciekawe propozycje. Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Gym and healthy food is really important in our life!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektórzy tylko poprzez tą całą "modę" decydują się na bycie fit. A co jak to przestanie być modne? Rzucą to? :D Dla zdrowia warto lepiej się odżywać i ćwiczyć ale trzeba wiedzieć dlaczego to się robi.. jaki w tym jest cel itp.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz więcej osób, decyduje się na bycie fit.
    Z jednej strony to dobrze, zdrowe odżywianie nigdy nikomu na złe nie wyszło :)
    Warto również się zastanowić, czy podejmujemy się tego z własnych przekonań i poprawy stylu życia, czy z powodu mody?
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam nic przeciwko modzie na fit. Dobrze, że panuje akurat taki trend i trochę mobilizuje to ludzi do wstania z kanapy i zadbania o siebie :) oby tylko nie była to chwilowa moda, a zdrowe nawyki pozostały :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że jest ok, bo w końcu promuje zdrowie i ruch, może dzięki temu dziewczyny będą umiały się dobrze odchudzać a nie np. głodówkami. Chociaż uważam, że niektóre strony czasem przesadzają np. nie wolno jedz białego chleba! itp. :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, że nie ma co na siłę chudnąć i się do czegokolwiek zmuszać. Aktywność fizyczna jest ważna i każdy z nas powinien się trochę ruszać. Dzięki temu nasze ciało i umysł funkcjonuje lepiej. I nie powinna to być żadna moda, a czynność zrozumiała sama przez się.

    OdpowiedzUsuń
  18. jesli ma wpłynac na nasze zdrowie to niech taka moda bedzie :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - motywacyjnym okiem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że nie bo niektórych może zmobilizować do działania ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście, że coś takiego wreszcie jest w modzie.
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem nie ma nic złego w tej modzie choć strasznie irytuje wykulacznie praktycznie wszystkiego z diety bo tuczy albo jest niezdowe, myślę że co do tego to już trochę wariacia :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka moda to zdecydowanie coś fajnego :) Wart dbać o swoje ciało, ale przy tym nie dajmy się zwariować.
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam że jest to 'zdrowa' moda, i w przenośni i tym dosłownym znaczeniu. Więc im więcej osób się nią zarazi, nawet tylko po części, to jest to super sprawa :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great Post
    Do you want follow each other on GFC? If yes, tell me on my blog and I will follow you back
    Best wishes, Moni from Glam & Shine

    OdpowiedzUsuń
  27. very nice pictures :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja także uważam że ta moda ma wiele zalet. Zdrowe odżywianie nigdy nie zaszkodzi !
    Bardzo ciekawy post !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam, że to fajna sprawa. Zawsze można coś skorzystać jeśli dobrze się za to zabierzemy.
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama ostatnio myślałam nad takim postem, bo od jakiegoś czasu coraz bardziej się tym interesuję. Zgadzam się z Tobą, że na tej "modzie" można wiele zyskać, byle tylko wszystko w umiarze. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta moda wyjątkowo moim zdaniem jest dobra, ponieważ więcej osób zaczyna dbać o siebie i wychodzi to na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest to moim zdaniem jedyna "moda"która daje coś fajnego innym :) Oby jak najwięcej osób się tym zarażało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same buty już mnie motywują :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niektórzy źle rozumieją modę na bycie fit i często popełniają błędy, o których wspomniałaś: głodówka czy zbyt dużo powtórzeń jak na pierwszy dzień. Jakie jest moje zdanie? Jeśli ktoś decyduje się na bycie fit, to powinien do tego podejść poważnie i z głową. A najpierw najlepiej wszystko przemyśleć i rozpatrzeć pozytywne i negatywne strony takiego działania. Powinien się też poradzić kogoś innego, kogoś kto zna się na tym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście uwielbiam ćwiczyć! 😍 Aczkolwiek ludzie poprzez brak wiedzy mogą zrobic sobie krzywdę zle wykonując ćwiczenia :/
    Lessandtini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. superowy post, sliczne zdjecia :)

    pozrawiam, nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie akurat nie ciągnie do bycia fit ;)

    http://neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka moda jest dobra tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić w pewnym momencie :)
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uważam, że to jest dobre, ale tylko w granicach zdrowego rozsądku :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie bycie, czy może raczej dążenie do bycia fit jest spoko. Jednak naprawdę fajnie jest, jeśli to nie z powodu mody ludzie praktykują taki styl życia. Moda przecież może przeminąć.
    Jeśli chodzi o mnie to właściwie lubię zdrowe odżywianie. Często wolę sięgnąć po owoce niż np. słodycze. Co do ćwiczeń, to gdy mam trochę wolnego czasu, z chęcią je wykonuję i robię to raczej dla własnej satysfakcji. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post, zgadzam się z Tobą. ;) Myślę, że ta moda jest korzystna dla wielu ludzi, którzy do tej pory nie mieli motywacji do zdrowego trybu życia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post!
    obserwuje :)
    www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Według mnie bycie fit jest mega dobre :) Sama prowadzę zdrowy tryb życia i myślę, że tak jest nawet dla mnie samej lepiej :D

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Do wszystkiego potrzebny jest umiar również do bycia fit.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem bycie fit jest dobre. Nie ważne czy jesteśmy tacy bo to modne, czy na prawdę zależy nam na naszej kondycji. Ważne że nawet podążając za trendami dbamy o nasze ciało i zdrowie :)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post!
    Ja niestety jestem przypadkiem osoby po głodówce.. Wprawie wpadłam w anoreksje mając 13 lat. Uważam że zdrowy tryb życia jest lepszy od głodówek, bo można uzyskać ładną figurę nie niszcząc sobie organizmu :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.