piątek, 6 stycznia 2017

Zaful | pink & white


Hej!
Jak minął Wam pierwszy tydzień nowego roku? Dla mnie był to powrót do rzeczywistości. Znowu muszę się przestawić na wstawanie o 7 rano, odrabianie lekcji i uczenie się. Na szczęście pierwsze dni 2017 roku umiliło mi przyjście paczki z Zaful. W środku była biała bluzka, srebrne pierścionki i różowa bluza.

Biała bluzka od pierwszego założenia stała się jednym z moich ulubionych wyjściowych ubrań. Koronkowe wstawki i ściągane rękawy dodają jej tylko elegancji. Z rozmiarem trafiłam w dziesiątkę, a bluzeczka niczym nie różni się od tej ze zdjęcia na stronie sklepu.
Do bluzki świetnie pasują srebrne pierścionki. Wiem, że ostatnio już zamawiałam podobne, ale mam małą obsesję na punkcie ozdób do dłoni. Tym razem rozmiar był idealny. Wybrałam 8 (polski odpowiednik 12). Chcę też zaznaczyć, że określenie 'srebrne pierścionki' nie dotyczy tylko ich koloru, ale też metalu, z którego zostały wykonane. To prawdzie srebro próby 925. Nie zdziwię się, jeśli te cudeńka w ciągu najbliższych dni zastąpią mój stary pierścionek.

bluzka - klik




pierścionki - klik

Bluzę zamówiłam dla swojej siostry. Ma podwójny kaptur, a od spodu jest dodatkowo ocieplana milutkim puszkiem. Przy zamawianiu jej pamiętajcie wybrać większy rozmiar, gdyż bluza jest troszkę mniejsza niż mówią nam wymiary na stronie. W moim przypadku nie okazało się to większym problemem i moja siostra jest z niej bardzo zadowolona♥

Podsumowując - szczerze polecam Wam zakupy w Zaful. Często pojawiają się tam promocje, a wysyłka od 30$ jest darmowa.
bluza - klik


Niestety zdjęcia musiałam robić w sztucznym świetle i kolory nie wyszły w 100% tak, jak w rzeczywistości. Z tego powodu postanowiłam pokazać Wam jeszcze zdjęcia z Zaful, gdzie możecie zobaczyć właściwy kolor ubrań.




61 komentarzy:

  1. ojeje*.* z każdą rzeczą trafiłaś w mój gust *.* bluzeczka w szczególności mi się podoba ♥
    linki poklikane: 15,49$, 10,99$, 12,73$
    czekam na Twoje serie, jestem ciekawa, co w nich zamieścisz :*
    pozdrawiam, zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula biała jest śliczna , pięknie Ci w niej.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza dla twojej siostry podoba mi się najbardziej ;D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna koszula i pierścionki, kliknęłam ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem absolutną fanką białych bluzek, serio. Mam osobną półkę na nie. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, nie podejrzewalabym, ze to srebro :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie biała bluzka ma troche tandetne wykonanie i prześwituje, ale dobrze w niej wyglądasz. Na jakieś wazneijsze spotkanka, pewnie
    bluza jest genialna! :)
    również uwielbiam zakupy w zaful, mam już tyle rzeczy od nich i jeszcze się nei zawiodłam
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula :)
    https://hellogoldengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam słabość do ozdobek więc bym się z chęcią skusiła na te pierścionki :3

    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest śliczna, podkreśla delikatność i subtelność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy! Pozdrawiam :)
    http://miedzy--stronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pierścionki! :)

    Zapraszam do siebie:
    klaudia-niescioruk.blogspot.com
    Jeśli spodobają Ci się moje posty będzie mi bardzo miło, gdy mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza byłaby przepiękna gdyby była duża, bardzo duża!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te wszytskie rzeczy <3 Szczególnie ta bransoletka :D
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubrania z zaful są naprawdę bardzo dobrej jakości, śliczna jest ta bluza! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka świetna :) Bluza przypadłaby mi do gustu w innym kolorze,ale dobrze ,ze Twoja siostra jest zadowolona :) Ja zawsze noszę rozmiar M i przy bluzach niby to się przeważnie sprawdza z rozmiarówką,ale i tak zamawiam większe,nie tylko dlatego,zeby się nie okazało że będzie zamiast M to S, ale dlatego ,że lubię jak bluza jest szeroka :) Pierścionków zbytnio nie noszę,jak i ogółem biżuterii ,to wielka rzadkość :)
    Podaję cenki - 15,49$ , 10,99$ , 12,73$ :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza cudowna, ostatnio bardzo lubię ubrania w takich kolorach :) Jeżeli chodzi o pierścionki to cudowne, jak będę miała okazję to sama je zamówię! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna koszula:) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz ! :)
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy wybrałaś. Pierścionki bardzo mi się podobają :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super rzeczy :) a pierścionek jest prześliczny :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w pierścionkach! Cudo *.*
    bluzka- 15,49$ , pierścionki - 10,99$ , bluza - 12,73$
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bluza ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza ma fajny cukierkowy kolor, nie dziwię się że siostra jest zadowolona :)
    Poklikałam-10.99$, 12.73$, 15.49$ :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurcze, miałam zamówić tą bluzę właśnie i została wykupiona :D naprawdę już ją miałam na liście życzeń :) super zamówienie, bardzo mi się podoba :)
    bluza: 12,73 pierścionki: 10,99 bluzka: 15,49 :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczy wyglądają prawie tak samo jak na zdjęciach:)
    Świetny wybór. Ja również rozpoczęłam 2017 rok wraz z przyjściem paczuszki od ZAFUL. Jest to naprawdę porządna firma. Również polecam:)

    Poklikałam:
    15,49
    10,99
    12,73

    Owocnej współpracy:)
    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne produkty :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy! Różowa bluza jest bardzo ładna trawiłaś w 10 :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie, że trafiłaś z zamówieniem ;) Fajna bluzeczka!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też jest się ciężko przestawić :( Ale trening czyni mistrza, w końcu będziemy wstawać bez oporów! Piękna buza! Miłego dnia! Obserwujemy?


    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie

    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluza bardzo mi się podoba!

    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna ta bluza:) Ty to masz nosa do fajnych rzeczy.
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna koszula:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza bluzka świetna :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe zamówienie :)
    Oczywiście poklikałam.
    Nie wiedziałam, że firma Zaful posiada srebrne pierścionki, w kolejnym zamówieniu na pewno coś wybiorę :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka jest śliczna, bardzo delikatna i zmysłowa, podoba mi się też jednak bluza, myślę, że zda egzamin w codziennym użytkowaniu :)

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładna pierwsza bluzka :)
    Pozdrawiam i obserwuję.
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna ta bluzka i pierścionki też bardzo ładne!:)
    pokliakne: 15.49$, 10.99$, 12.73$:)
    ps. mogłabym Cię prosić o to samo u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzeczy naaprawde piękne! Zapraszamy do nas, może obs za obs?http://friendsblogglifestyle.blogspot.com/2017/01/hej-dzisiaj-ja-oliwia-pisze-posta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne rzeczy :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluza jest bardzo ładna. c:

    Pierścionki 10.99 Bluzka 15.49 Bluza 12.73 :D
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.