czwartek, 16 lutego 2017

Sekrety moich włosów


Hej♥ Co u Was słychać? Ja niedawno skończyłam ferie. Niestety nie należały do najlepszych - cały pierwszy tydzień byłam chora. Nie zamierzam Was jednak nudzić opowieściami z czasu choroby i wracam do dzisiejszego tematu posta.
Moje włosy... Pod ostatnimi notkami dość często widziałam o nich bardzo pozytywne komentarze. Postanowiłam zatem, że zrobię o nich posta, a właściwie tag 'Moje włosy w pigułce'. Zapraszam do czytania!



1. Twój naturalny kolor włosów & 2. Twój obecny kolor włosów:
Na oba pytania mogę odpowiedzieć ciemny blond. Nie farbuję włosów (chociaż na zdjęciach ich kolor wygląda różnie) i staram się nie robić nic, co mogłoby im zaszkodzić.

3. Aktualna długość Twoich włosów:
Trochę nijaka, haha. Sama nie wiem jak ją określić, dlatego wstawiam Wam do góry zdjęcie sprzed miesiąca.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Jeszcze jakieś 4 cm i będę zadowolona z długości.

5. Jak często podcinasz końcówki?
Średnio raz na dwa miesiące.

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Bezpośrednio po umyciu lekko się falują, ale później są już proste.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Wydaje mi się, że średnią.

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.) ?
Przetłuszczające się u nasady + zniszczone na końcach.



Kwiecień 2016

9. Jak wygląda Twój codzienny rytuał pielęgnacyjny?
Włosy myję co 3 dni. Używam wtedy szamponu (aktualnie wypróbowuję nowy. Jeśli się sprawdzi, podam Wam jego nazwę), odżywki błyskawicznej do włosów suchych i zniszczonych z firmy Radical i olejku arganowego (olejowanie co trzy mycia). Oczywiście codziennie je czeszę.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Suszenia. Nie mogę się wypowiedzieć o farbowaniu, prostowaniu, lokowaniu czy lakierowaniu, bo moich włosów to nie dotyczy.

11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co Ci przyjdzie do głowy)?
Oczywiście olejki i odżywki.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Właściwie najczęściej noszę je  rozpuszczone, ale od czasu do czasu lubię spiąć je w kucyk. Gdyby były krótsze, to pewnie robiłabym jeszcze 'rozwalone' koki. Niestety przy mojej długości nie wyglądają już zbyt dobrze.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
'Skróć nas'. Mimo moich starań końce włosów cały czas są zniszczone. Mam nadzieję, że uda mi się je 'naprawić' poprzez stopniowe podcinanie.

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
Wydaje mi się, że jakoś od 2014 roku.

Grafika google

A jak Wy dbacie o swoje włosy?
Chciałybyście posta o pielęgnacji moich włosów?

53 komentarze:

  1. marzę o takich długich i zdrowych włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor twoich włosów ;)


    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie farbuje włosów <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włoski:) ja zamierzam właśnie się pofarbować:) nigdy tego nie robiłam ale kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy, ja swoje skróciłam do ramion.
    Pewnie widziałaś w poście długość :) hah tak skróciłam je, bo też krzyczały skróć nas.
    świety tag, bardzo fajnie mi się czytało.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne włoski xD ja ogólnie zapominam dbać o swoje ;/

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy mają strasznie suche i zniszczone końcówki. Nigdy ich nie farbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :* Myślę, że to jest dobry pomysł z postem o pielęgnacji włosów :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczne włosy, ja moje próbuje doprowadzic do ładu i tez co jakis czas musze je podcinac bo mam strasznie zniszczone koncowki...:x

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja dużą wagę przykładam do włosów ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy! Moje szybko rosną, więc powinnam już podciąć końcówki. Niestety sama nawet nie wiem czego dokładnie powinnam używać, aby pomóc moim włosom.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor ;). Moje włosy powiedziałyby ,,skoro już jesteśmy takie długie, to zrobiłabyś jakąś fryzurę czasem, a nie ciągle rozpuszczone leniu XD''.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od niedawna zaczęłam bardzo dbać o włosy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć jaśniejszy kolor włosów, na przykład taki jak ty ): śliczny kolor! moje są normalnie prawie czarne...
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie zazdroszczę takich długich i pięknych włosów! Moje coś stoją w miejscu i nie chcą nic już urosnąć :/
    Zapraszam też do siebie http://lebbrosso.blogspot.com/2017/02/blogerzy-dla-bezpiecznaja.html
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze, że zrobiłaś ten post bo masz przepiękne włosy! Tylko pozazdrościć!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam najzwyklejszego szamponu dla dzieci i szczerze polecam! Moje futerko najlepiej czuje się właśnie po takim c:
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam tylko szamponu, który mama kupi, ale uwielbiam produkty Pantene ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przeczytałabym post o pielęgnacji :) Ja używam szampon serum odbudowujące,odżywkę do włosów farbowanych i raz w tygodniu używam maski na włosy...Dość często wygładzam je jedwabiem i okazjonalnie prostuję ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy post :) ja również nie eksperymentuje z farbowaniem :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja najczęściej w związanych :) Jest mi najwygodniej!:P

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię kiedy moje włosy są orginalne. Lubię z nimi poeksperymentować :) Super! Zapraszam do mnie i pozdrawiam! http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful hair!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze , że nie farbujesz włosów :) Piękny naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tez nigdy nie farbowałam włosów
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz cudowne włosy! Mnie się strasznie przetłuszczają :(
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz bardzo ładne włosy :) Ja jeszcze nie malowałam włosów i raczej nie mam zamiaru tego zmieniać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nie farbowałam jeszcze włosów i raczej nie będę tego robić :) Fajny wpis :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super odpowiedzi! Masz naprawdę prześliczne włosy <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice post. Followed your blog, nice if you follow back. have a great day ;-)

    XxX - Vettae
    www.sofrenchychic.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę długości :) Miałam kiedyś włosy za pas, ale głupia ja obcięłam :v
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. masz piękne włosy i w ogóle nie wyglądają na zniszczone ;) marzę, aby moje były takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny tag, też lubię olejować włosy,a na zniszczone oraz suche końce polecam Ci czysty olejek arganowy, który użyty tylko na końcówki potrafi zadziałać cuda :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Loving the color of your tie dye top! You hair looks beautiful too!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wow really love this blog post!!

    www.londonstylegirl.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Darling, you look flawless! Your blog is goal! And that's why I start following you. Can you follow my blog back?♥
    forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajną masz długość :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. JA jestem chętna na wpis o pielęgnacji Twoich włosów - moim zdaniem mają przepiękny kolor ♥ Chciałabym taki mieć, ale tak jak Ty- nie farbuję włosów. Zawsze mi ich strasznie szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę przyznać, że Twoje włosy są bardzo ładne :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post :) Chętnie przeczytam wpis o pielęgnacji Twoich włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolor włosów naprawdę przykuwa wzrok. Szczególnie to, że końcówki są naturalnie jasne budzi niesamowitą zazdrość, moje niestety są ciemne, szczególnie zimą.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. super wpis :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.