piątek, 31 marca 2017

Doceń siłę natury

Zastanawiałyście się kiedyś nad tym, czy wszystkie kosmetyki do makijażu, które używacie, są Wam potrzebne? Czy faktycznie musicie malować brwi, skoro ich naturalny kolor idealnie pasuje do włosów? Czy musicie ukrywać swój śliczny, naturalny kolor ust pod czerwoną szminką? Natura specjalnie obdarzyła nas taką a nie inną urodą, żebyśmy były ładne i wyjątkowe, więc po co to niszczyć?




Co najbardziej w sobie lubisz? Ja uwielbiam swoje włosy, oczy i usta. Jeżeli masz podobnie, mam dla  Ciebie kilka prostych rad.
Nie musisz farbować czy rozjaśniać swoich włosów, żeby dobrze wyglądały i przyciągały uwagę innych. Wystarczy, że ładnie je zepniesz i użyjesz kilku ozdób do nich.
Oczy zawsze można podkreślić mocniejszym makijażem, ale jest też prostszy sposób. Rzęsy pomaluj odrobiną tuszu (lub w ogóle z niego zrezygnuj) i ubierz bluzkę/sukienkę w kolorze, który podkreśli Twoje oczy (np. niebieskie oczy - niebieskie/granatowe ubrania itp.).
Czasem nie warto zakrywać swoich ust szminkami. Wystarczy dbać o nie i regularnie stosować nawilżające balsamy (lub natłuszczające - w zależności od pory roku), a będą wyglądały idealnie.


★Codziennie myj swoją twarz. Polecam Wam żele i od czasu do czasu peelingi. Ja używam żel i peeling z firmy Under 20. Są dobre jakościowo, wydajne i nadają naszej skórze świeży wygląd.
★Smaruj twarz kremami. Dzięki temu skóra będzie nawilżona i chroniona przed niektórymi czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo zyska zdrowy wygląd.


★Zadbaj o usta! Smarowanie ich ochronnymi balsami chroni je, np. przed pękaniem. Ja stosuję balsamy z trzech różnych firm.
Lip Butter Raspberry Rose firmy Nivea - jest dobre nie tylko na usta ;) Genialnie nawilża i jest bardzo wydajne. Jest to zdecydowanie najlepszy balsam do ust jaki kiedykolwiek miałam. Stosuję go codziennie na noc i czasem w ciągu dnia.
Balsamy z firmy Yves Rocher (Macadamia i Orange Confite & Cannelle) - te balsamy zawsze mam w plecaku czy w torebce. Są bardzo wydajne i przede wszystkim skuteczne.
Avon natural, balsam waniliowy - nawilża cudownie, ale jego wydajność niestety jest okropna. Jest idealny dla osób, którym skończyła się ich pomadka ochronna, ale nie mogą jej znaleźć w żadnym sklepie i potrzebują czegoś na krótkie zastępstwo.



Zachęcam Was do skorzystania z kodów rabatowych do sklepu Douglas, oraz przejrzenia innych ofert na stronie Rabble.

47 komentarzy:

  1. Ciekawy post <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem zwolenniczką naturalnego piękna.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały post :), bardzo mądrze piszesz. Po co mamy niszczyć w młodym wieku cerę i twarz, będzie jeszcze na makijaż przecierz czas.
    U mnie króluje przede wszystkim #nomekaup
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja natomiast lubię się malować, ale nie mam nic przeciwko, żeby czasem gdzieś wyjść bez tapety :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię jeszcze poinformować, że wygrałaś wlepki + niespodziankę na moim blogu. W celu odebrania nagrody skontaktuj się ze mną poprzez fanpage :)

      Usuń
  6. Ja czasami lubię się pomalować, może nie jakoś mocno, delikatniej, ale jednak makijaż dodaje mi pewności siebie i czuję się ładniejsza haha

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też się maluję, ale bardzo delikatnie (krem BB, korektor i kredka do brwi - nic więcej nie potrzebuję) :)

      Usuń
  7. Używałam tego balsamu z nivea :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ...ja bez makijażu jestem "zielona" dosłownie :D :P chociaż zazwyczaj jak wyjeżdzam na wakacje o dziwo nie przeszkadza mi jego brak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja żyć bez makijażu nie potrafię, uwielbiam się nim bawić i sprawia mi to ogromną frajdę! :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. nawilżona twarz to u mnie podstawa <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chyba bez nawet delikatnego makijażu na ulicę bym nie wyszła. Po co ludzi straszyć :D Ale pielęgnacja przede wszystkim :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię makijaż, ale do pracy stawiam na naturalność :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Znam parę dziewczyn, którym makijaż nie dodaje wdzięku, wręcz je oszpeca.. Ja osobiście najczęściej używam kredki do brwi, tuszu i szminki, a kreski zrobię raz na ruski rok. Nie mam też problemu, żeby wyjść gdzieś "bez szpachelki", a niestety znam dziewczyny, które nawet do sklepu po ziemniaki bez makijażu nie wyjdą...
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  14. Supwer wpis bardzo pozytywny
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pielęgnacja to podstawa. Żaden makijaż nigdy nie będzie wyglądać pięknie bez dobrze przygotowanej skóry. Tak samo bez makijażu:)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawde dobre rady,
    chociaż niektórzy i tak wrzucają na siebie tone tapety

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiscie często wychodzę z domu bez makijażu, nawet nie smarując ust balsamem:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że makijaż pomaga nam czuć się dobrze i zakryć te elementy, które nam nie pasują, lub chcielibyśmy żeby wyglądały nieco lepiej. Zupełnie nie popieram nakładania kilogramów tapety, ale lekki makijaż jest całkiem spoko! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rady. Uwielbiam ten balsam do ust z Nivea :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post bardzo fajnie się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zbytnio nie mam kompleksów, ale zgadzam się z tym że naturalność jest bardzo ważna! Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę koniecznie wypróbować Lip Butter Raspberry Rose firmy Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że przesadny makijaż faktycznie nie jest potrzebny :) ale delikatny pomoże jedynie podkreślić urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak samo :) Sama również lubię się delikatnie pomalować, ale wystrzegam się efektu 'tapety' i niepotrzebnych kosmetyków :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Przesadny makijaż nie pomoże, ale delikatny na co dzień to nic złego :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. O wiele lepiej czuje się w makijażu, ale nie mam problemu, aby wyjść gdzieś bez pomalowanej buzi :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy wpis, zainteresowały nas te balsamy do ust z NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam to masełko do ust, jest cudowne!
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Mycie twarzy nie pomaga jeśli ma się problemową cerę, ale to prawda, że lepiej pozostać naturalnym i używać jak najmniej kosmetyków
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely products ! love them all.

    let me know if you like to follow, I follow back

    New post - Love yourself first

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  30. Im mniej makijażu tym lepiej, naturalne spodoby są najlepsze! Super post :*
    Zapraszam https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, dużo bardziej wolę podkreślić swoją naturalną urodę i stworzyć make up no make up niż malować się tak mocno by aż nie można mnie było poznać. To jest udawanie i bycie kimś innym a mnie to wcale nie odpowiada :) stawiam na naturalizm i minimalizm! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety farbuję włosy, a bez makijażu nie wyszłabym z domu :) Ale świetne rady!
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja stawiam na to, aby każdy dobrze czuł się w swojej własnej skórze. Jeśli pełny makijaż dodaje komuś pewności siebie - to czemu nie. Jednak trzeba pamiętać o dobrej pielęgnacji, post bardzo do tego przydatny. :)

    WWW.KAIAKAILI.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bardzo rzadko się maluję ;) a masełko do ust cudowne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  35. Naturalność to podstawa! :) Ja zazwyczaj nakładam tylko delikatny makijaż, jakoś nie kręci mnie mocny makijaż :D Mam ten lip i bardzo go lubię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne rady :3
    Wpadnij do mego świata: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice products ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.