czwartek, 23 marca 2017

Moje włosy i ich tajemnice


Hei! Ostatni tag z pytaniami o pielęgnację moich włosów bardzo Wam się spodobał i chcieliście poznać więcej szczegółów na ten temat.


Moja pielęgnacja kiedyś

Szampon Schwarzkopf do włosów przetłuszczających się
Włosy myję co 3 dni - już od dawna i przy stosowaniu różnych szamponów, dlatego nie wiem, czy w 100%  sprawdza się przy tłustych włosach. Jestem jednak (byłam) z niego bardzo zadowolona. Zapach również na plus. 
Olejek arganowy z Avon
Odżywia i wzmacnia włosy. Mam też wrażenie, że szybciej po nim rosną. Zapach jest dość specyficzny, ale można się do niego przyzwyczaić.
Mgiełka do włosów Radical
Jest to mgiełka do włosów zniszczonych i wypadających. Nawilża je i chroni przed niszczącym działaniem np. suszarki. Nie obciąża ich.

Jak i kiedy ich używałam?
Pierwsze mycie - szampon i olejek | drugie mycie - szampon i olejek | trzecie mycie - szampon i mgiełka (i tak przez cały czas). Olejek i mgiełkę nakładam na wilgotne włosy od połowy w dół. Właściwie tylko teoretycznie od połowy, ponieważ przy głowie chwytam włosy i produkty nakładam na kucyk.

Dlaczego zmieniłam pielęgnację?
Szampon używałam od dłuższego czasu i moje włosy przyzwyczaiły się do niego, a dodatkowo w tym samym czasie skończył mi się olejek arganowy i postanowiłam wypróbować coś innego.



Moja pielęgnacja teraz

Szampon Schwarzkopf do włosów słabych i łamliwych
Swoje zadanie spełnia idealnie i dodatkowo ma śliczny zapach. Włosy cały czas myję raz na trzy dni.
Serum do włosów z Avon
Oczywiście serum ma za zadanie odżywić nasze włosy i u mnie sprawdza się to w 100%. Ma dość delikatny zapach.
Mgiełka do włosów z Radical (ta sama co wyżej)

Jaki i kiedy używam?
Za każdym razem używam szamponu, a na wilgotne włosy nakładam najpierw mgiełkę, a potem serum. Co jakiś czas używam tylko mgiełki. Może się wydawać, że nakładanie tylu produktów na siebie to przesada, ale dla mnie jest to najbardziej skuteczne połączenie (jednak jeśli myjecie włosy częściej, co 1-2 dni, to polecam trochę to zmienić, ponieważ częste używanie olejków czy serum może obciążyć i przetłuścić Wasze włosy). Produkty nakładam według sposobu wyżej.




Podcinanie końcówek, kitki i szczotkowanie
Końcówki staram się obcinać raz w miesiącu (około 2-3cm). Włosy szybko mi odrastają, dlatego w ich długości nie widać większej różnicy i cały czas wydają się być takie same. Jeśli chodzi o ich wiązanie, to pamiętajcie, że nie można mocno spinać włosów. Coś takiego bardzo im szkodzi i niszczy je. Włosy czeszę codziennie (wiadomo), ale nigdy nie na mokro. Mokre włosy są szczególnie podatne na wszelkie niszczące działania, dlatego po wymyciu ich czekam, aż wyschną.

A jak wygląda Wasza pielęgnacja włosów?
Zapraszam Was też na mojego aska, którego niedawno założyłam.

61 komentarzy:

  1. Ja bym chciała właśnie kupić sobie mgiełkę do włosów - fajnie jest je odświeżyć i nadawać im świeży zapach :) Zazdroszczę, że włosy rosną ci szybko i możesz tak często je podcinać, bo moje niestety strasznie wolne :)
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam serii Fructisa- kurację do zniszczonych włosów w pomarańczowej tubie i serum do zniszczonych koncówek z tej samej "pomarańczowej serii". Polecam też maseczkę Kallosa :D Musiałam troszkę zmienić nawyki ze wzgledu na cienkie włosy :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam to serum i mgiełke!:)
    napisałam nie dawno podobny post, może wpadniesz?:)


    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Nie wiedziałam że da się ograniczyć pielęgnacje do takiego minimum. Ja niedługo zbankrutuje przez to że na okrągło kupuje maski, odżywki itp. Świadoma i długa pielęgnacja się opłaca bo moje włosy kiedyś były w opłakanym stanie a zauważyłam diametralna poprawę.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mam to samo: D Co prawda moje włosy są w dobrym stanie, to są moja wizytówka i mam małego bzika na ich punkcie :)

      Usuń
  5. Ojejku dobrze, że przeczytałam, bo jak na razie tylko rozczesywałam włosy na mokro. Nie wiedziałam, że to niszczy włosy. Już więcej tego nie zrobię :)
    A co do tej mgiełki do włosów, muszę ją kupić i przetestować, bo wydaję się bardzo fajna.
    Śliczne włosy
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja pielegnacja nie jest skomplikowana. Po prostu dbam o świeże włosy, jak większość ludzi. Na wielkie święto użyje prostownicy. Nie uzywam żadnych odżywek ani nic w tym stulu. Ja nie lubię komplikacji :)


    fotograficznespelnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, trzeba próbować coraz nowszych rzeczy! Muszę wypróbować tego serum do włosów z Avon. Bardzo mnie ciekawi. O mokrych włosach nawet nie przyszło mi na myśl, że czesanie może im bardziej szkodzić. Dobrze wiedzieć! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Bardzo przydatny ♥ Miłego wieczoru

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podcinam raz na 3 miesiące, a co do pielęgnacji to bardzo pomogło mi całkowite wyeliminowanie silikonów. Teraz używam tylko szamponów z Tołpy albo Jantaru :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja długo szukam szampony dla mnie i jak do tej pory sprawdzają mi się szampony ziołowe. Co do odżywki polecam ta z avonu jest najlepsza i dostępna za 10 zl A działa cuda ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam ciągle tego samego szamponu, jakiegoś delikatnego dla dzieci :P. Też nie czeszę ich na mokro i nie suszę.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne masz wlosy, ja polecam ogolem maski z kalosa! :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładne włosy :) Ja niestety mam strasznie zniszczone i juz się z nimi nic nie da zrobić, a próbowałam wszystkiego :(

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Również mam zamieszczone na moim blogu pielęgnację włosów :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz naprawdę piękne włosy <3
    Wow!
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowne włosy. Widać,że bardzo o nie dbasz.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię produkty Avon, chociaż rzeczywiście niektóre do włosów mają specyficzne zapachy. Ale są wg mnei naprawdę dobre :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używam ;szamponu babuszki i jest super, a do tego odżywka z kallosa :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nice <33 thanks for the share


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie dbam jakoś zbytnio o moje włosy, stosuję tylko szampon z nivea - i na tym właśnie się kończy moja praca nad włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. odkąd myje włosy najtańszym szamponem i nie używam innych kosmetyków to moje włosy są w najlepszym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękne włosy! Ja staram się nie prostować ani nie kręcić moich włosów, używam naturalych odżywek :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. używałam kiedyś tych olejków z Avon :) mnie niestety nieco obciążały włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię tą mgiełkę Radical :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny i przydatny post :**
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. do pielęgnacji dodaję maski i odżywki do spłukiwania. Koniecznie suszenie zimnym powietrzem i płukanie chłodna wodą :). A najważniejsze? nie malowanie i nie rozjaśnianie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety muszę mocno wiązać włosy w kucyk, bo gdy robię trening to mnie wkurza jak mam je za luźno związane. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dawno, dawno temu miałam fioła na punkcie dbania o włosy. Później jakoś brakowało czasu na to wszystko i ograniczam się tylko do minimum

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak jak piszesz, gdy częściej myje się włosy te wszystkie produkty mogłyby je obciążać, dlatego u mnie by się to nie sprawdziło. Ja używam jedynie szamponu i mgiełki. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem strasznie leniwa jeśli chodzi o włosy więc za wiele nie używam :P
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie cierpię pielęgnacji włosów...
    Ograniczam się tylko do tego, że gdy mnie denerwują idę do fryzjera je ściąć :D

    Zapraszam :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się skąd jesteś, też pochodzę z kuj-pom. ! :*

      Usuń
    2. Taka mała miejscowość koło Żnina :) A skąd ty? :D

      Usuń
  33. Moje włosy są niestety w opłakanym stanie, chociaż dbam o nie jak mogę. No cóż, jedna z nas ma zdrowe i piękne włosy od zawsze, a ja zostałam pokrzywdzona cienkimi i łamliwymi. Niesprawiedliwość. :/ Bardzo ciekawy blog, obserwuję!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę tak pięknych i zdrowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. koniecznie wypróbuję tego serum z avonu, sama jestem włosomaniaczką i uwielbiam dbać o moje włosy- wcieranie olejków, czesanie, podcinanie

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne włosy, długie i zdrowe aż sama takie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Używam podobnej mgiełki :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Najwazniejsze podcinanie koncowek aby utrzymac wlosy w dobrym stanie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia - Jak zawsze <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  40. Też mam bardzo długie włosy i pielęgnacja ich wymaga czasu ;)
    Ale uważam, że warto. Ja dodatkowo stosuję raz na tydzień maskę do włosów, polecam Tobie spróbować takiej metody ;)

    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Obecnie używam olejku arganowego i serdecznie go polecam:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. masz śliczne włosy :) też używałam tego serum z avonu


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe produkty :)
    Ja używam szamponu nawilżającego i odżywiającego, ze względu na troszkę podniszczone włosy.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne włosy!!!! <3

    http://ediclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Włosy rzeczywiście masz bardzo ładne:)
    Pielęgnacja jest oczywiście bardzo ważna.
    Nie rozumiem jednak osób, które narzekają na stan swoich włosów, a nic w tym kierunku nie robią. A tak łatwo wyciągnąć rady z takich postów jak Twój :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Loving the jewellery on you!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! Kilku z tych produktów jeszcze nie używałam i muszę wyprobować:
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Przydatny post :)
    Zapraszam na nowy wpis
    http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię wpisy o tematyce włosów. To dlatego że sama mam hopla na punkcie swoich i czytam i inspiruję się słowami innych, jak je pielęgnują i jakich kosmetyków używają :) Używałam tej samej mgiełki z Radicala, według mnie ma fantastyczny zapach jednak nie każdemu się podoba, np. mojej szwagierce :D chwalę sobie ten kosmetyk. Innych nie używałam :) Naprawdę rewelacyjny post, może i ja zrobię taki o pielęgnacji moich włosów ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja używam innych produktów do włosów, ale kiedyś miałam ten olejek z Avonu i byłam z niego zadowolona. :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.