piątek, 10 marca 2017

Strange days


Hej kochani!
Jak mówi tytuł, moje ostatnie dni były dla mnie dość dziwne. Niby nie stało się nic nadzwyczajnego, ale ja czułam się oderwana od rzeczywistości. Raz było lepiej, a raz gorzej (chyba nikt nie lubi być wystawiany przez znajomych dwa razy w ciągu zaledwie czterech dni) - jak to w życiu.
W sobotę byłam na ostatnim etapie konkursu z j. polskiego. Moim zdaniem twórca testu zdrowo przesadził z pytaniami, ale koniec końców zostałam finalistką. Po konkursie cały tydzień chodziłam tylko żeby 'przeżyć' i dotrwać do weekendu. Niestety łączenie przygotowań do niego z nauką na bieżące lekcje było dość męczące, ale ostatecznie jestem zadowolona i z jednego i z drugiego. W ten weekend zamierzam już tylko się wyspać i odpocząć. W końcu każdemu się to przyda :)



41 komentarzy:

  1. gratuluje tego konkursu z polskiego <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeju gratuluje!:) i życzę więcej wypoczynku! :* Buziaki!!

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja pracowałam tylko w poniedziałek ,poza tym tydzień miałam wolny ,niestety trafił mi się pracujący weekend ;c
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje konkursu z polskiego. Każdy czasami odrywa się od rzeczywistości grunt to stanąć znów na nogi :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczynek jest wskazany każdemu :)
    Śliczna stylizacja <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w ten weekend odpoczywam :) Sądzę, że to bardzo ważne znaleźć dłuższą chwilę dla siebie :)
    Śliczna stylizacja. Zastanawiam się nad kupnem podobnej sukienki :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio też mam takie dni. Gratuluję konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ! Odpoczywaj odpoczywaj, należy Ci się za włożenie dużo wysiłku :) Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! :) Życzę miłego weekendu, mam nadzieję, że odpoczniesz tak jak ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię gdy mnie ktoś wystawia.. Ale gratuluję zostania finalistką!♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana każdemu przyda się odpoczynek.
    Przepięknie wyglądasz.
    Gratuluję konkursu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję bycia finalistką w konkursie ^^ Odpoczynek każdemu od czasu do czasu jest potrzebny ;p Bardzo ładne zdjęcia :) Chciałam Cię poinformować, że komentując post o LOTERII na moim blogu bierzesz już w niej udział, więc prosiłabym Cię abyś podała pod komentarzem jakiś numer od 1-14. Kto wie, może tym razem szczęście uśmiechnie się do ciebie :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratulację konkursu! Jak zawszę przepiękna stylizacja ;*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukieneczka :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy ma wzloty i upadki ;) Nie masz się czym przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że zostanie finalistą to duże osiągnięcie, więc brawo! ♥
    Miałam tyle planów na weekend, jednak mój wewnętrzny leń zrobił swoje haha

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Taak, po męczącym tygodniu każdemu należy się chwila odpoczynku ;). Gratuluję osiągnięć! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i zapraszam do siebie: https://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieję, że odpoczęłaś podczas weekendu :) gratuluję zostania finalistką :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje :) Ślicznie wyglądasz! Obserwuje.

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Również gratuluje! Świetnie wyglądasz kochana. :))


    Obserwuję!
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie gratulacje! :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluje wygranej, mam nadzieje, ze ten tydzien będzie dla Ciebie super

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Ładne zdjęcia:)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :) Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasem jest lepiej a czasem gorzej, to taka życiowa huśtawka i nigdy nie wiadomo czy będziemy się huśtać do nieba, czy spadniemy z niej na twarz. Trzeba być przygotowanym na wszystko :) gratuluję konkursu! Piękne zdjęcia skarbie wyglądasz uroczo! To teraz wyśpij się i odpoczywaj :D każdy zasługuje na relaks i odpoczynek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj każdy ma takie dni. Raz jest lepiej, a drugi raz gorzej. Ale może po prostu potrzebujesz wypoczynku :)
    Gratuluję konkursu! To wspaniale, że udało Ci się zostać finalistką:)
    Śliczne zdjęcia, wspaniale wyglądasz^^

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz oryginalną urodę - taka delikatna, śliczna dziewczyna z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice blog =)
    Followed you via gfc, would love if you could follow back.
    http://www.beautorgeousworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You look gorgeous babe!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy ma czasem cięższy czas, nic na to nie poradzimy ;)

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.