piątek, 7 kwietnia 2017

Black&Black | Zaful


Hej! Jak mija Wam wiosna? U mnie dość pracowicie, ponieważ zaraz po świętach mam egzaminy i nauczyciele cisną niesamowicie. Mimo to znajduję też czas na inne rzeczy i do wszystkiego podchodzę na luzie (czytaj - do egzaminów). Dzisiaj mam trochę więcej czasu wolnego, a że ostatnio przyszła do mnie paczka z Zaful, to postanowiłam dodać tu wiosenną stylizację (w tym roku pierwszą zrobioną w plenerze).



Stylizacja jest idealna na wiosnę. Czarna ramoneska, czarne spodnie, okulary przeciwsłoneczne i choker. Kurtka jak dla mnie jest zaskakująco ciepła, a dodatkowo pasuje do wszystkiego. Choker zamówiłam dla siostry, ale że tak jakoś pasował mi do stylizacji, to postanowiłam go na chwilę pożyczyć. Jak widzicie jest to standardowy choker ozdobiony prześwitującą mini buteleczką wypełnioną zabarwioną na czerwono wodą (tak podejrzewam).








Choker - klik
Kurtka - klik


54 komentarze:

  1. super stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, na pewno cisną nauczyciele, bo ja jak byłam jeszcze w 1 klasie to tona przemów na temat tego, co będzie na egzaminie!
    Piękna sesja, w stylizacji najbardziej spodobały mi się buty i kurteczka :) Super wyglądasz.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super choker :D. A co do cen to, gdy kliknie się w linki przekierowuje na główną stronę z danymi rzeczami. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz. Bardzo ciekawy taki choker, ale chyba jednak wolę te w postaci aksamitnych tasiemek!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja śliczna, ten chocker jest śliczny.
    Mam podobną kurteczkę.
    Poklikane
    cen niestety nie podam, bo jak klikam w link wchodzę w stronę ze wszystkimi kurtkami i chockerami.

    Pozdrawiam
    XOXO
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rzeczy prawdopodobnie się wyprzedały, dlatego link przeniósł Cię na takie ogólne strony :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo ładnie ci w tej kurteczce. :D No i świetne okulary!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  7. O, takie okulary to z pewnością przydadzą się na nadchodzące słoneczko. :) Świetna kurteczka. No i oczywiście czarny zawsze super, pasuje do wszystkiego. :)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta kurtka, przy kolejnej okazji chyba sobie taką zamówię!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo tego, że nie noszę chokerów, ten jest fajny, chyba ze względu na tę buteleczkę wypełnioną płynem, haha!
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurteczka :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten choker jest śliczny!

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja ramoneska ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kurtka! Nosiłabym :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna kurtka :) Klasycznie i na luzie :)
    Poklikałam, ale cen nie podam bo rzeczy musiały się sprzedać :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zgadza się, rzeczy są prawdopodobnie wyprzedane.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Gratuluję współpracy!
    32,99 i 20,49
    podałaś link ogólny, więc wybrałam dwie pierwsze rzeczy :)

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Rzeczy prawdopodobnie się wyprzedały, dlatego link przeniósł Cię na takie ogólne strony :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. bardzo Ci ładnie w takim wydaniu :) podoba mi się :) kurtka świetna. Taka klasyczna skóra to must have w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, super kurteczka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc do egzaminów gimnazjalnych też podchodziłam na luzie :)
    Ciekawa stylizacja, kliknęłam! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Awesome post and outfit!! :)
    Would you like to follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. kurtka świetna, sama chciałbym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, wszystko świetnie współgra :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też niedługo po świętach mam egzaminy, tylko, że maturalne. :) Bardzo podoba mi się Twoja kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ;) super kurteczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! Ładna kurteczka :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Chic black outfit. Necklace is pretty.

    Flaunt your style with online leather bags for ladies

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty, cudownie wyglądasz!
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wcale nie przejmowałam się testami, zero przygotowań, zero stresu :D
    Kurtka bardzo mi się podoba, sama chciałam ją wrzucić do koszyka składając zamówienie w Zaful, stwierdziłam jednak, że nie będę ryzykowała :D
    Poklikałam w linki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje podejście do testów jest identyczne :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Fajnie i tak z pazurem :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna kurtka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I love this edgy look!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna kurtka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Choć na wiosnę to bardziej kolorowo powinno być! :D
    Ramoneska cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja, a ramoneska bardzo mi się podoba :)
    Oto ceny : $2,87 i $ 25,74
    Będę Ci bardzo wdzięczna, jeśli klikniesz w banery reklamowe na moim blogu : https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kurtka :) Super wyglądasz =)
    obserwuję:)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne ramoneska, ja zdecydowanie wole w niezapiętej wersji :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie Ci w czarnym :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie tu u Cb ;) Gratuluje że to już 3 lata ;) u mnie za niedługo roczek ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba :) Zdjęcia i stylizacja super, ale nawiększą uwagę przykuły Twoje włosy. Wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.