piątek, 14 kwietnia 2017

Polubiłam sukienki? | Tosave


Hei! Dziś mam dla Was kolejną stylizację, ale tym razem jest ona bardziej elegancka i dziewczęca od tej z poprzedniego wpisu. Ubrania, które w niej wykorzystałam, pochodzą ze strony Tosave. Firma oferuje nam dosłownie wszystko - ubrania, sprzęt AGD i RTV, zabawki, ozdoby do domu, narzędzia, różne gadżety itp. Jestem też mile zaskoczona cenami, które są bardzo niskie (szczególnie jak na świetną jakość produktów). Jedynym minusem jest fakt, że na przesyłkę trzeba długo czekać. Wystarczy jednak, że zamówicie coś z większym wyprzedzeniem i nie będzie żadnego problemu. 


Główną częścią stylizacji jest niebieska sukienka. Sama jestem tym trochę zdziwiona, ponieważ przeważnie wybieram spodnie, a sukienek i spódnic raczej unikam. Ta jednak bardzo mi się spodobała i musiałam ją mieć.
Do sukienki dobrałam czarny pasek i czarny, minimalistyczny zegarek. Jest wykonany ze sztucznej skóry, a dzięki swoim uniwersalnym kolorom nada się do każdej stylizacji.




Sukienka - klik
Zegarek - klik

67 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :* Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zegarek, taki minimalistyczny. :D Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała sukienka :) Przydałaby mi się taka na najbliższe wydarzenia :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Przepiękny kolor! :) Ja kiedyś strasznie nie lubiłam nosić sukienek, a teraz mogłabym je nosić cały czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta sukienka, ja osobiście nie lubię ani sukienek, ani spódnic.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Złożyłam zamówienie z tego sklepu jakiś czas temu, nie pamiętam dwa trzy tygodnie temu i nadal czekam na przesyłkę :D Mam nadzieję, że się jej doczekam i że nie zniknie gdzieś w odmętach poczty. Naprawdę rewelacyjne rzeczy! Bardzo mi się podoba to jak zwracasz uwagę na drobne szczegóły- dodatki, które zawsze uzupełniają stylizacje. Ten zegarem bardzo mi się podoba! A sukienka śliczna, mam podobną tylko troszkę dłuższą i bardzo ją lubię :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja na przesyłkę czekałam aż dwa miesiące, ale było warto :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. super stylizacja, ja zazwyczaj też stawiam na spodnie, ale taka odmiana od czasu do czasu, to nic złego:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zegarek :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że wykorzystali sztuczną skórę zamiast prawdziwej! Bardzo ładnie wyglądasz w sukience! Wiosennie i dziewczęco :) Ja też czuję się lepiej w odniach, ale muszę chyba pójść w Twoje ślady i się w końcu przełamać :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka! Ja również sama codziennie wole chodzić w spodniach, ale od czasu do czasy lubię chodzić w sukienkach :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szczerze nie lubię zbytnio sukienek
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zegarek :) Sukienka nie w moim typie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice your outfit dear!
    Would you like to follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazwyczaj z takich firm czeka się długo na przesyłkę. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale u mnie czas oczekiwania na paczkę zazwyczaj nie przekraczał 3 tygodni, a tu 2 miesiące... Po szczerości myślałam, że już nie dojdzie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. bardzo ładna sukienka :) świetnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. do twarzy ci w tym kolorze <3 jak wczesniej moglas nie lubiec nosic sukienek? wygladasz w nich wrecz cudownie! <3


    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest prześliczna i na Tobie świetnie leży!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sukienka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasuje do ciebie ten kolor :) ladnie ci w niej :D
    http://kosmetykomaniablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Powinnaś nosić sukienki! Jesteś bardzo zgrabna, ślicznie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale, że zaczęłaś nosić sukienki! Wyglądasz cudownie!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, że polubiłaś się z sukienkami, bo masz świetną figurę i świetnie w nich wyglądasz ;)

    Życzę Wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych ;) Dużo radości z prowadzenia bloga, wielu obserwatorów i owocnych współprac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Także ostatnio polubiłam sukienki, jednak mimo to bardziej komfortowo czuje się w spodniach ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze, generalnie sukienka bardzo ładna ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta sukienka jest piękna, śliczny ma kolor i bardzo do Ciebie pasuję. Prezentujesz się w niej świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam szczerze, że nie słyszałam nigdy wcześniej o tej firmie. Sukienka bardzo ładnie się prezentuje. Podoba mi się jej krój :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    Życzę Wesołych Świąt! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna sukienka :)
    Obserwuję
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny zegarek! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz ślicznie w sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz cudownie! Ja uwielbiam sukienki, jednak za dłuższymi tyłami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Love it soooo much! Cute post.

    Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna suskienka! Do twarzy Ci w tym kolorku :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie sporo czekałaś na przesyłkę od tej firmy, ale było warto, ta sukienka wygląda na Tobie przepięknie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna piosenka, ale ładnemu we wszytkim ładnie ;*
    obserwuje ;)
    https://aleksandrakuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz ;) super zegarek ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  41. Zegarek jest bardzo śliczny; )
    Obserwuję i zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. It suits you very well! :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na co dzień też jakoś rzadko wybieram sukienki. Mam plan żeby to zmienić, jak zrobi się cieplej :) Super zegarek! 😊 Pozdrawiam! Milena z one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna stylizacja, idealnie dobrałaś zegarek i pasek :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna sukienka jak i piękny jej kolor ,który zdecydowanie do Ciebie pasuje ♥ Zegarek też jest ładny ,uwielbiam takie zegarki ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nice dress :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I loved the dress and the watch, what beautiful pieces. Good choices.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  48. Uroczy ten zegarek! ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna sukienka! <3
    Pozdrawiam,
    http://natallieisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Your blue dress is wonderful.
    Nice greetings,
    Christine

    OdpowiedzUsuń
  51. Do twarzy Ci w tym kolorze, a sukienka ma bardzo piękny krój :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna sukienka. Ogólnie podobają mi się Twoje zdjęcia na blogu :)
    nusiabl.blogspor.com
    musztardoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.