środa, 28 czerwca 2017

Cytaty największą motywacją




Hei! Niedawno skończył się rok szkolny. Dla mnie był to również koniec gimnazjum. Cieszę się z tego, ponieważ z częścią klasy moje stosunki opierały się na wzajemnej tolerancji - "trudno, musimy być w jednej klasie". Były nawet sytuacje, w których ktoś do mnie podchodził i mówił, że X powiedział mu w sekrecie, iż tak naprawdę większość klasy za mną nie przepada itp. Nie rozumiem tylko, po co te tajemnice. Przecież doskonale widać kiedy ktoś cię nie lubi lub jest sztucznie miły. Oczywiście nie było aż tak źle :) Zawsze miałam się do kogo odezwać i z kim się pośmiać, ale mimo to cieszę się, że we wrześniu idę do liceum. Na dziś zaplanowałam post z 13 bardzo motywującymi i wyjątkowymi cytatami. Zapraszam do czytania.


„Jeśli nie możesz latać, biegnij. Jeśli nie możesz biec, idź. Jeśli nie możesz iść, czołgaj się. Ale za wszelką cenę: nie zatrzymuj się”~ Martin Luther King

„Każdy jest genialny. Ale jeśli ocenisz rybę pod względem jej umiejętności wspinania się na drzewo, będzie wiodła całe życie wierząc, że jest głupia” ~ Albert Einstein

„Nie bój się zrobić dużego kroku. Nie pokonasz przepaści dwoma mniejszymi” ~ David Lloyd George



„Mogę zaakceptować porażkę, każdy czasem przegrywa, ale nie mogę zaakceptować niepróbowania” ~ Michael Jordan

„Bo widzisz, Harry, to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności” ~ Albus Dumbledore (J.K.Rowling „Harry Potter”)

„Największym i najważniejszym triumfem człowieka jest zwycięstwo nad samym sobą ~ Platon

„Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe” ~ Johann Wolfgang von Goethe

„Dwa rodzaje ludzi niczego nie osiągną. Ci, którzy robią tylko to, co im się każe, oraz Ci, którzy nie robią tego, co im się każe” ~ Napoleon Hill

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy wygrywają  w pojedynkach życia codziennego” ~ Masutatsu Oyama


„Samodyscyplina zaczyna się od zapanowania nad swoimi myślami. Bez kontrolowania myśli, nie można kontrolować czynów” ~ A. Carnegie

„Jeśli pragniesz jakiejś cnoty, której nie posiadasz, w każdej sytuacji, która cnoty tej wymaga, zachowuj się tak, jakbyś już ją posiadał,  a wtedy ją nabędziesz” ~ Arystoteles

„Na ringu czy poza nim, nie ma nic złego w upadku na kolana. Problem pojawia się wtedy, gdy z nich nie wstajesz” ~ Muhammad Ali


„W życiu nie chodzi o czekanie, aż burza minie… Chodzi o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu”~ Vivian Green

Te i inne cytaty znajdziecie w książce Michała Zawadki "Chcę być kimś" (cz.1). Post o niej znajdziecie tu.

59 komentarzy:

  1. Pierwszy cytat bardzo mi się spodobał ^^ Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem coś o takich relacjach w klasie. Myślę, że z niektórymi osobami pożegnałam się już definitywnie. Co to za koledzy, co nawet nie potrafią powiedzieć "cześć", a co dopiero otrzymywać dalszy kontakt, co nie? :)

    Cudowne cytaty, zdjęcia również.:)
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealnie to ujęłaś :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja czytając książki zawsze szukam motywujących cytatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy z nas wie coś na temat klasowych stosunków, jakie opisałaś. Czasem warto z niektórymi się pożegnać :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy cytaty zdecydowanie dają do myślenia, zaraz je sobie zapiszę, bo naprawdę są tego warte! Resztę już gdzieś widziałam. Nie przejmuj się, nie wszyscy muszą Cię lubić. Ważne, że będzie chociaż jedna osoba, na której możesz bezgranicznie polegać!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też cieszę się, że skończyłam gimnazjum, serio. Nie przepadałam za swoją klasą, mam tylko nadzieję, że licealna mnie aż tak negatywnie nie zaskoczy, haha :)
    Cytaty świetne, tylko niektórych nie mogłam odczytać przez zbyt jasny kolor tekstu. Najbardziej podoba mi się ostatni <3
    http://beautifulspacesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to akurat do gimnazjum bym wróciła. :) Świetne cytaty, lubię czasem takie poczytać!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego część klasy cię nie lubiła?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tam cytaty słabo motywują.
    Wolę obrazować sobie efekty to dodaje mi o wiele więcej samozaparcia :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku cytaty są przepiękne, bardzo motywują.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham czytać nowe cytaty <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no ogólnie cytaty mają w sobie coś takiego, że człowiek chce się zatrzymać i przemyśleć wszystko. Uważam też, że najpiękniejsze w cytatach jest to, że każdy może odebrać je subiektywnie. Np. osoba, która go wymyśliła pod wpływem własnych doświadczeń będzie dla innej osoby natchnieniem w totalnie innej sytuacji. Jeden z moich ulubionych sentencji to zdecydowanie ,, Lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż że się czegoś nie zrobiło" Tylko z tym też trzeba uważnie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś wspaniałe cytaty. Zapiszę sobie niektóre z nich w notesie, bo dają do myślenia :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 i 3 zdjęcie niezwykle mi się spodobały. Bardzo ładnie uchwyciłaś je :)
    Nie wiem po co ludzie wzajemnie się oszukują. Tak jak mówiłaś to widać jak ktoś nas nie lubi i po co te tajemnice. Nie rozumiem tylko, dlaczego. Przecież wydajesz się taką miłą osóbką. Na szczęście koniec gimnazjum, więc będziesz mogła rozpocząć nowy rozdział bez żadnych zmartwień :)
    9 cytat chyba spodobał mi się najbardziej. Ogólnie bardzo lubię czytać cytaty. Są niezwykle motywujące, dzięki nim łatwiej czasem jest mi napisać post na bloga. Nie, że się czepiam czy coś, ale przez te kolorki jaskrawe troszkę trudno się czytało :(

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Następnym razem postaram się wybrać ciemniejsze i lepiej widoczne kolory :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nice blog =)
      following each other?
      let me know & have a nice day :)

      https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

      Usuń
  18. Przepiękne zdjęcia i cytaty! Obserwuję Cię i czekam na więcej:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni cytat świetny! Tak jak zdjęcia✊
    https://claudiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! Zdjęcia rewelacyjne ^^

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko kiedy podobają mi się jakiekolwiek cytaty, ale cytat z Harrego Pottera bardzo mi się spodobał ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten cytat mi się bardzo spodobał: "Samodyscyplina zaczyna się od zapanowania nad swoimi myślami. Bez kontrolowania myśli, nie można kontrolować czynów" ~ A. Carnegie. Fajny pomysł na wpis. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś tak nigdy nie kręciły mnie cytaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy z tych cytatów jest wyjątkowy i niesamowicie motywujący :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. nice blog =)
    follow for follow?

    nice weekend :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the photos!

    Have a lovely day,
    xx Kris

    https://dreamingofpink.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne cytaty!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia w liceum:)
    Oczywiście że widać gdy ktoś za tobą nie przepada :)
    Fajne cytaty:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem ci że w gimnazjum miałam to samo ale jakoś dałam radę sp działań cudowne 3 lata a w ostatniej było mega, wszyscy pożegnali się a gdy już poszłam do technikum poznałam osoby nowe do momentu aż przyszła inna dziewczyna o wszystko się zmienilo, teraz trzeba 4 lata się męczyć oczywiście już trzy bo jeden mam za sobą
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely quotes... thanks for posting


    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  31. Super cytaty :)
    black-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cytaty mega i mozna wpaść w zadumę :D zdjecia również klimatyczne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio szukałam jakiś cytatów, te które dałaś bardzo mi się podobają :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne cytaty, prawdziwe, podnoszące na duchu :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze, że masz już za sobą ten etap :) w liceum na pewno poznasz wiele miłych i wartościowych osób :) wybrałaś świetne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam czytac takie zlote sentecje :) od razu czuje wtedy nadzieje i sens, tego co robie ;)

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, ale jesteś młoda :) Myślę, że w liceum będziesz się lepiej czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. This is literally amazing!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  39. great blog =)
    following each other?

    have a nice day & let me know.
    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się, a wybrałaś naprawdę mądre cytaty :)
    Zapraszam! :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. It's so beautiful! thanks for sharing

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety takie gimnazjum już jest. Świetne cytaty. Czasami potrafią być na prawdę motywujące.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie nastrojowe zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super interesting post and nice pictures my friend :D

    Now I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | See if Something is Missing In Your NECESSAIRE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  45. „Wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe” <--- Najlepszy cytat :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Również kończyłam teraz gimnazjum.
    Świetne cytaty!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie czytac "madre" z przekazem cytaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie rozumiem tylko, po co te tajemnice. Przecież doskonale widać kiedy ktoś cię nie lubi lub jest sztucznie miły.

    OdpowiedzUsuń
  50. to nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze ♥♥♥
Hejty i nieuzasadniona krytyka będą usuwane.
Zdjęcia na blogu są moją własnością i są chronione prawami autorskimi zgodnie z art. 1 ust. 2 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabraniam kopiowania ich i używania we własnych celach bez mojej zgody.